MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil

PDF
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 1 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 2 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 3 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 4 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 5 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 6 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 7 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 8 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 9 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 10 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 11 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 12 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 13 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 14 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 15 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 16 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 17 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 18 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 19 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 20 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 21 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 22 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 23 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 24 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 25 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 26 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 27 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 28 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 29 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 30 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 31 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil | Billede 32 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/32
PDF
59.500 €
Nettopris
≈ 444.300 kr.
Kontakt sælgeren
Mærke: MAN
År: 2015-08
Første registreringsdato: 2015-08-19
Kilometertal: 609.258 km
Nyttelast: 28.540 kg
Nettovægt: 20.460 kg
Totalvægt: 49.000 kg
Sted: Belgien Meer - Hoogstraten6270 km to "United States/Greensburg"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 3976
Oprettelsesdato: 10. apr. 2025
Beskrivelse
Hovedmål: længde - 9,73 m, bredde - 2,55 m
Motor
Motorydelse: 480 HK (353 kW)
Brændstof: diesel
Rumindhold: 12.419 cm³
Antal cylindre: 6
Euro: Euro 6
Gearkasse
Type: automatgear
Aksler
Antal aksler: 5
Akselkonfiguration: 10x8
Hjulophæng: fjeder/luft
Akselafstand: 6.800 mm
Første aksel: bremser - skive
Anden aksel: bremser - skive
Tredje aksel: bremser - skive
Fjerde aksel: bremser - skive
Femte aksel: bremser - skive
Bremser
ABS
EBS
Kabine
Fartpilot
Adaptiv fartpilot (ACC)
Elruder
Centrallås
Fartbegrænser
Yderligere muligheder
Klimaanlæg
Ekstraudstyr
ASR
PTO
AdBlue-beholder
Tilstand
Tilstand: brugte
Flere oplysninger
Farve: blå
Yderligere serviceydelser

Flere oplysninger — MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK tippelad lastbil

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

vis kontakter
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension
- Passenger seat

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: RUIZEVELD
Pump: Yes
Tipper: Back

Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

vis kontakter
- Ресорно пружинно окачване

vis kontakter
- Odpružení listovými pružinami

vis kontakter
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

vis kontakter
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου

vis kontakter
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: RUIZEVELD
Bomba: Sí
Volquete: Trasera

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

vis kontakter
- Lehtijousitus

vis kontakter
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: RUIZEVELD
Pompe: Oui
Kipper: Arrière

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

= Information sur la société =

vis kontakter
- Lisnata opruga

vis kontakter
- Rugós felfüggesztés

vis kontakter
- Sospensione balestra

vis kontakter
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Lane Guard Assistant
- Passagiersstoel

= Bijzonderheden =

VIN WMA96SZZ4FM679486
DATUM 19-08-2015
10X8 MET RUIZEVELD ACHTEROVERKIPPER
VOORZIEN VAN MILIEUKLEPPEN
LIFTAS

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
vis kontakter

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: RUIZEVELD
Pomp: Ja
Kipper: Achter

Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

vis kontakter
- Bladfjæring

vis kontakter
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: RUIZEVELD
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

= Informacje o przedsiębiorstwie =

vis kontakter
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: RUIZEVELD
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder

Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

= Informações do concessionário =

vis kontakter
- Suspensie pe arcuri

vis kontakter
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: RUIZEVELD
Насос: Да
Самосвал: Сзади

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

vis kontakter
- Odpruženie listovými pružinami

vis kontakter
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: RUIZEVELD
Pump: Ja
Tippbil: Bakom

Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

= Information om företaget =

vis kontakter
- Yaprak yaylı süspansiyon

vis kontakter
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
54.750 € ≈ 408.800 kr.
2015
324.162 km
Motorydelse 440 HK (323 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 18.110 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
58.750 € ≈ 438.700 kr.
2013
325.524 km
Motorydelse 400 HK (294 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x6 Hjulophæng fjeder/fjeder
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
23.500 € ≈ 175.500 kr.
2016
503.353 km
Motorydelse 400 HK (294 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 21.000 kg Akselkonfiguration 8x4
Belgien, Meer - Hoogstraten
Kontakt sælgeren
48.750 € ≈ 364.000 kr.
2013
428.653 km
Motorydelse 400 HK (294 kW) Euro Euro 5 Nyttelast 17.208 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
39.900 € ≈ 297.900 kr.
2015
515.127 km
Motorydelse 440 HK (323 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 12.992 kg Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng fjeder/luft
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
46.900 € ≈ 350.200 kr.
2013
462.284 km
Motorydelse 440 HK (323 kW) Euro Euro 5 Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
59.900 € ≈ 447.300 kr.
2015
317.351 km
Motorydelse 250 HK (184 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
39.500 € ≈ 295.000 kr.
2011
595.955 km
Motorydelse 441 HK (324 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 17.235 kg Akselkonfiguration 8x4
Belgien, Meer - Hoogstraten
Kontakt sælgeren
73.900 € ≈ 551.800 kr.
2018
332.314 km
Motorydelse 500 HK (368 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 16.710 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
62.450 € ≈ 466.300 kr.
2015
288.878 km
Motorydelse 460 HK (338 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 16.620 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
MAN TGS 35.480  tippelad lastbil
1
VIDEO
39.500 € ≈ 295.000 kr.
2013
514.700 km
Motorydelse 480 HK (353 kW) Euro Euro 5 Rumindhold 19,32 m³ Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Belgien, Wingene
Kontakt sælgeren
65.400 € ≈ 488.400 kr.
2015
311.000 km
Motorydelse 250 HK (184 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft Udtømningsmetode trevejs
Ungarn, Budapest
Kontakt sælgeren
65.400 € ≈ 488.400 kr.
2015
311.000 km
Motorydelse 250 HK (184 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft Udtømningsmetode trevejs
Kroatien, Zagreb
Kontakt sælgeren
53.900 € ≈ 402.500 kr.
2014
257.469 km
Motorydelse 470 HK (345 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Belgien, Handzame
Kontakt sælgeren
32.500 € ≈ 242.700 kr.
2015
384.584 km
Motorydelse 400 HK (294 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 20.000 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Belgien, Meer - Hoogstraten
Kontakt sælgeren
56.500 € ≈ 421.900 kr.
2015
495.380 km
Motorydelse 480 HK (353 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4
Tyskland, Niederfullbach bei Coburg
Kontakt sælgeren
57.400 € ≈ 428.600 kr.
2015
529.000 km
Motorydelse 480 HK (353 kW) Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4 Karosserimærke Meiller Udtømningsmetode trevejs
Serbien, Novi Sad
Kontakt sælgeren
53.300 € ≈ 398.000 kr.
2016
368.127 km
Euro Euro 6 Nyttelast 20.385 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Belgien, Bree
Kontakt sælgeren
28.500 € ≈ 212.800 kr.
2015
229.707 km
Motorydelse 340 HK (250 kW) Euro Euro 2 Brændstof diesel Nyttelast 22.250 kg Rumindhold 19,5 m³ Akselkonfiguration 6x4
Belgien, Meer - Hoogstraten
Kontakt sælgeren
60.740 € 259.600 PLN ≈ 453.500 kr.
2015
332.624 km
Motorydelse 440 HK (323 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder Udtømningsmetode trevejs
Polen, Medynia Głogowska
Kontakt sælgeren