MAN TGS 43.440 8x8 WS tippelad lastbil







Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger




















Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Funktionelle
Tiplad: Tilbage
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Finansielle oplysninger
Pris: På forespørgsel
Yderligere oplysninger
Kontakt Michel Derks for yderligere oplysninger
YOM: 2016
KM: 535.905
Automatic Gearbox
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Functional
Tipper: Back
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Kabina: den
Konfigurace náprav
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11500 kg
Funkční
Sklápěč: Za
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Finanční informace
Cena: Na vyžádání
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Funktionell
Kipper: Hinten
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Funcional
Volquete: Trasera
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información financiera
Precio: A petición
Información complementaria
Póngase en contacto con Michel Derks para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Pratique
Kipper: Arrière
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations financières
Prix: Sur demande
Informations complémentaires
Veuillez contacter Michel Derks pour plus d'informations
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Funkcionális
Billenőplatós: A mögött
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Michel Derks-vel
Cabina: giorno
Configurazione dell'asse
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11500 kg
Funzionale
Ribaltabile: Dietro
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Informazioni finanziarie
Prezzo: Su richiesta
BJ: 2016
KM: 535.905
Automaat
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 10000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Functioneel
Kipper: Achter
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Funkcjonalność
Wywrotka: Tył
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Funcional
Camião basculante: Retroceder
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações financeiras
Preço: A pedido
Informações adicionais
Contacte Michel Derks para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Функциональность
Самосвал: Сзади
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Финансовая информация
Цена: По запросу
Дополнительная информация
Свяжитесь с Michel Derks для получения дополнительной информации
Kabína: deň
Konfigurácia náprav
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg
Funkčné
Sklápač: Za
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Finančné informácie
Cena: Na požiadanie
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Funktionell
Tippbil: Bakom
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Finansiell information
Pris: På begäran
Ytterligare information
Kontakta Michel Derks för mer information