IVECO Trakker AT340T50 8x4 Euro 6 Kipper 16m³ tippelad lastbil

















































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger















- Euro 6
- Navreduktion
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Registreringsnummer: 65-BZR-5
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Funktionelle
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Coupling 50 mm
- Euro 6
- Reduction
- Warning lights
= Remarks =
- 3-sided tipper 16m³, dimensions (internal) length 622 cm x width 239 cm x height 110 cm
- Boardmatic left and right
- 2 x hydraulic couplings at the rear
- Gearbox ZF 12AS 2330
- Fuel tank 300 liters
- Adblue tank 50 liters
- 1 bed
= More information =
General information
Number of doors: 2
Registration number: 65-BZR-5
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Functional
Tipper: Left / Right / Back
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Колесен редуктор
- Redukce náboje
- AHK 50 mm
- AP achsen
- Euro 6
= Anmerkungen =
- 3-Seiten Kipper 16 m³, Abmessungen (innen) Länge 622 cm x Breite 239 cm x Höhe 110 cm
- Boardmatic links und rechts
- 2 x Hydrauliыср kupplungen hinten
- Getriebe ZF 12AS 2330
- Kraftstofftank 300 Liter
- Adblue-Tank 50 Liter
- 1 Bett
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kennzeichen: 65-BZR-5
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Funktionell
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Μείωση πλήμνης
- Euro 6
- Reducción de buje
= Comentarios =
- Volquete de 3 lados 16 m³, dimensiones (internas) largo 622 cm x ancho 239 cm x alto 110 cm
- Boardmatic izquierda y derecha
- 2 x acoplamientos hidráulicos en la parte trasera
- Caja de cambios ZF 12AS 2330
- Tanque de combustible 300 litros
- Depósito de Adblue de 50 litros.
- 1 cama
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Matrícula: 65-BZR-5
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Funcional
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Navan alennus
- Euro 6
- Réduction au moyeu
= Remarques =
- Benne 3 côtés 16m³, dimensions (internes) longueur 622 cm x largeur 239 cm x hauteur 110 cm
- Boardmatic gauche et droite
- 2 x raccords hydrauliques à l'arrière
- Boîte de vitesses ZF 12AS 2330
- Réservoir de carburant 300 litres
- Réservoir Adblue 50 litres
- 1 lit
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Numéro d'immatriculation: 65-BZR-5
Configuration essieu
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Pratique
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Redukcija na glavčini
- Kerékagy-áttétel
- Riduzione nel mozzo
- Euro 6
- Naafreductie
- Vangmuil 50 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- 3-zijdige kipper 16m³, afmetingen (inwendig) lengte 622 cm x breedte 239 cm x hoogte 110 cm
- Boardmatic links en rechts
- 2 x hydraulische koppelingen aan de achterzijde
- Versnellingsbak ZF 12AS 2330
- Brandstoftank 300 Liter
- Adblue tank 50 Liter
- 1 bed
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Kenteken: 65-BZR-5
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Functioneel
Kipper: Links / Rechts / Achter
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Navreduksjon
- Euro 6
- Redukcja piasty
- Фаркоп 50 мм
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Numer rejestracyjny: 65-BZR-5
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Funkcjonalność
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Euro 6
- Redução do cubo
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Número de registo: 65-BZR-5
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Funcional
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 6
- Евро 6
- Редукция
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 50 мм
= Примечания =
- 3-сторонний самосвал 16м³, размеры (внутренние) длина 622 см х ширина 239 см х высота 110 см
- Boardmatic слева и справа
- 2 гидравлических муфты сзади на шасси
- Коробка передач ZF 12AS 2330
- Топливный бак 300 литров
- Бак Adblue 50 литров.
- 1 спальное место
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Регистрационный номер: 65-BZR-5
Конфигурация осей
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Функциональность
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Redukcia náboja
- Euro 6
- Navreduktion
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Registreringsnummer: 65-BZR-5
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Funktionell
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Poyra hız düşürme