Mercedes-Benz 1717 AK - 4x4 / CRANE Atlas 80.1 tippelad lastbil



















Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger









Foraksel: Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 65%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 65%; Dækprofil venstre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 65%
Kran: Atlas 80.1, produktionsår 1992, bag førerhuset
Registreringsnummer: VP-77-TS
Front axle: Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 65%
Rear axle: Tyre profile left inner: 65%; Tyre profile left outer: 65%; Tyre profile right outer: 65%; Tyre profile right outer: 65%
Crane: Atlas 80.1, year of manufacture 1992, behind the cab
Damages: none
Price: On request
Registration number: VP-77-TS
Vorderachse: Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 65%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 65%; Reifen Profil links außen: 65%; Reifen Profil rechts innerhalb: 65%; Reifen Profil rechts außen: 65%
Kran: Atlas 80.1, Baujahr 1992, hinter der Kabine
Schäden: keines
Kennzeichen: VP-77-TS
Eje delantero: Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 65%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 65%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%
Grúa: Atlas 80.1, año de fabricación 1992, detrás de la cabina
Daños: ninguno
Matrícula: VP-77-TS
Essieu avant: Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 65%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 65%; Sculptures des pneus gauche externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 65%
Grue: Atlas 80.1, année de construction 1992, derrière la cabine
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: VP-77-TS
Vooras: Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 65%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 65%; Bandenprofiel linksbuiten: 65%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 65%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 65%
Kraan: Atlas 80.1, bouwjaar 1992, achter de cabine
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
Kenteken: VP-77-TS
Oś przednia: Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 65%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 65%; Profil opon lewa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%
Żuraw: Atlas 80.1, rok produkcji 1992, z tyłu kabiny
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: VP-77-TS
Eixo dianteiro: Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 65%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 65%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 65%
Grua: Atlas 80.1, ano de fabrico 1992, atrás da cabina
Danos: nenhum
Número de registo: VP-77-TS
= Дополнительная информация =
Размер шин: 295/80 R22.5
Передний мост: Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 65%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 65%; Профиль шин левое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 65%
Кран: Atlas 80.1, год выпуска 1992, сзади кабины
Регистрационный номер: VP-77-TS
Framaxel: Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 65%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 65%; Däckprofil lämnades utanför: 65%; Däckprofil innanför höger: 65%; Däckprofil utanför höger: 65%
Kran: Atlas 80.1, byggnadsår 1992, bakom kabinen
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: VP-77-TS