Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil

PDF
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 1 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 2 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 3 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 4 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 5 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 6 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 7 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 8 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 9 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 10 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 11 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 12 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 13 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 14 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 15 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 16 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 17 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 18 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 19 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 20 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 21 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 22 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 23 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 24 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 25 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 26 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 27 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 28 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 29 - Autoline
Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil | Billede 30 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/30
PDF
38.950 €
Nettopris
≈ 290.600 kr.
Kontakt sælgeren
Mærke: Scania
År: 2011-01
Første registreringsdato: 2011-01-31
Kilometertal: 369.433 km
Nyttelast: 38.000 kg
Sted: Nederlandene Meerkerk6508 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: SC153469
Oprettelsesdato: 12. jun. 2025
Beskrivelse
Hovedmål: længde - 6,8 m, bredde - 2,44 m
Motor
Motorydelse: 360 HK (265 kW)
Brændstof: diesel
Euro: Euro 5
Gearkasse
Type: manuelt gear
Gear: 8
Aksler
Antal aksler: 4
Akselkonfiguration: 8x4
Hjulophæng: fjeder/fjeder
Tvillingehjul
Første aksel: 13R22.5, bremser - tromle
Anden aksel: 13R22.5, bremser - tromle
Tredje aksel: 13R22.5, bremser - tromle
Fjerde aksel: 13R22.5, bremser - tromle
Bremser
ABS
Retarder
Førerhus og komfort
Fartpilot
Elsidespejl
Solskærm
Yderligere muligheder
Klimaanlæg
Elruder
Multimedier
Autoradio: CD
Sikkerhedsfunktioner
Fartbegrænser
Differentialespærring
Ekstraudstyr
PTO
Monteret kran
Yderligere udstyr
Værktøjskasse
Anhængertræk
Tilstand
Tilstand: brugte
Flere oplysninger
Farve: rød

Flere oplysninger — Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE fladvogn lastbil

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 13R22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Kran: PALFINGER PK22002-EH, produktionsår 2010, bag på chassiset
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Leaf spring suspension

= Remarks =

VIDEO AVAILABLE

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Cab: day
Tyre size: 13R22.5
Front axle 1: Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Crane: PALFINGER PK22002-EH, year of manufacture 2010, on rear of chassis
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Zugmaul

= Anmerkungen =

VIDEO AVAILABLE

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Refenmaß: 13R22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kran: PALFINGER PK22002-EH, Baujahr 2010, hinten am Fahrgestell
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

VIDEO AVAILABLE

= Más información =

Cabina: día
Tamaño del neumático: 13R22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Grúa: PALFINGER PK22002-EH, año de fabricación 2010, detrás en el chasis
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Remarques =

VIDEO AVAILABLE

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Dimension des pneus: 13R22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Grue: PALFINGER PK22002-EH, année de construction 2010, derrière sur le châssis
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Rugós felfüggesztés
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

VIDEO AVAILABLE

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Bandenmaat: 13R22.5
Vooras 1: Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Kraan: PALFINGER PK22002-EH, bouwjaar 2010, achter op het chassis
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 13R22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Żuraw: PALFINGER PK22002-EH, rok produkcji 2010, z tyłu podwozia
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 13R22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Grua: PALFINGER PK22002-EH, ano de fabrico 2010, na parte traseira do chassis
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 13R22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Кран: PALFINGER PK22002-EH, год выпуска 2010, в задней части шасси
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Koppling

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Däckets storlek: 13R22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Kran: PALFINGER PK22002-EH, byggnadsår 2010, bakre delen av chassit
- Alüminyum yakıt deposu
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
34.950 € ≈ 260.800 kr.
2013
316.126 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 11.515 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
32.950 € ≈ 245.800 kr.
2008
1.089.599 km
Motorydelse 500 HK (368 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 9.020 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
7.950 € ≈ 59.320 kr.
2008
981.661 km
Motorydelse 420 HK (309 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 10.960 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
89.500 € ≈ 667.800 kr.
2013
638.000 km
Motorydelse 440 HK (323 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 11.990 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
38.750 € ≈ 289.100 kr.
2007
243.148 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
41.900 € ≈ 312.600 kr.
2011
367.000 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Brændstof diesel Nyttelast 13.000 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Polen, Nowy Sącz
"LSI" Lupa Sebastian
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
1991
283.278 km
Motorydelse 500 HK (368 kW) Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
23.950 € ≈ 178.700 kr.
2000
803.426 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 2 Brændstof diesel Nyttelast 11.620 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
43.400 € ≈ 323.800 kr.
2011
367.000 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Brændstof diesel Nyttelast 13.000 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Ungarn, Budapest
Laslo Truck
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
43.400 € ≈ 323.800 kr.
2011
367.000 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Brændstof diesel Nyttelast 13.000 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Serbien, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Kontakt sælgeren
39.880 € 169.000 PLN ≈ 297.600 kr.
2011
445.000 km
Polen, Piotrków Trybunalski
AUTO HANDEL Marcin Motyl
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
24.950 € ≈ 186.200 kr.
1977
751.227 km
Brændstof diesel Nyttelast 15.220 kg Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2010
999.227 km
Motorydelse 441 HK (324 kW) Brændstof diesel Nyttelast 11.560 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 år på Autoline
Kontakt sælgeren
37.900 € ≈ 282.800 kr.
2012
608.448 km
Motorydelse 500 HK (368 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 11.925 kg Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng fjeder/luft
Estland, Lääne-Harju Vald
KB AUTO EESTI OÜ
13 år på Autoline
Kontakt sælgeren
40.090 € 169.900 PLN ≈ 299.100 kr.
2010
428.000 km
Motorydelse 440 HK (323 kW)
Polen, Żory
KELVER Machinery & Trucks
Kontakt sælgeren
45.505,68 € ≈ 339.500 kr.
2011
720.000 km
Motorydelse 480 HK (353 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 26.000 kg
Bulgarien, Plovdiv
VIT -74 Ltd.
9 år på Autoline
Kontakt sælgeren