MAN TGX 24.440 lastbil chassis































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger


















Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7100 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Martin Martin Vos eller Martin Vos for yderligere oplysninger
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7100 kg
APK (MOT): tested until 08/2025
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Martin Vos Vos, Martin Martin Vos or Martin Vos for more information
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7100 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Martin Vos Vos, Martin Martin Vos oder Martin Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7100 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Martin Martin Vos o Martin Vos para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7100 kg
APK (CT): valable jusqu'à août 2025
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Martin Martin Vos ou Martin Vos pour plus d'informations
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg
MOT: vizsgálták, amíg aug. 2025
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Martin Martin Vos vagy Martin Vos-vel
Automaat. Airco. Cruise controle. Boordcomputer. stuurwielbediening.
Bakmaten: Lengte vlakke gedeelte:640cm.
Totale lengte opbouw:824cm. De hoogte van de oprij aan de achterkant laadbak 50 cm. De lengte van de laadbrug 2,50 m de laadbrug kunnen naar elkaar toegeschoven worden. De hoogte van de laadbak in rijstand 100cm de breedte van de laadbak 2,42 mvan de hoogte van het kopschool 2,30 m
Voor as en achteras luchgeveerd.
Voertuig indentificatie nr:WMA45XZZ1JP100938
Voor meer info bellen:0031630969548 niet op zondag.
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 7500 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7100 kg
APK: gekeurd tot aug. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Martin Vos Vos, Martin Martin Vos of Martin Vos
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martin Martin Vos lub Martin Vos
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7100 kg
APK (MOT): testado até aug. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Martin Martin Vos ou Martin Vos para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Martin Martin Vos или Martin Vos для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7100 kg
MOT: besiktigat till aug. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Martin Martin Vos eller Martin Vos för mer information