Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs

PDF
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 1 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 2 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 3 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 4 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 5 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 6 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 7 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 8 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 9 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 10 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 11 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 12 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 13 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 14 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 15 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 16 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 17 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 18 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 19 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 20 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 21 - Autoline
Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs | Billede 22 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/22
PDF
26.500 €
Nettopris
≈ 197.700 kr.
32.065 €
Bruttopris
Kontakt sælgeren
Mærke: Scania
Type: kroghejs
Første registreringsdato: 2011-06-22
Kilometertal: 738.880 km
Nyttelast: 14.080 kg
Nettovægt: 11.920 kg
Totalvægt: 26.000 kg
Sted: Nederlandene ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 44840
Leasing en mulighed
Oprettelsesdato: 4. jul. 2025
Beskrivelse
Hovedmål: 8,8 m × 2,5 m × 3,4 m
Motor
Motorydelse: 400 HK (294 kW)
Brændstof: diesel
Rumindhold: 12.740 cm³
Euro: Euro 5
Gearkasse
Type: automatgear
Aksler
Antal aksler: 3
Akselkonfiguration: 6x2
Hjulophæng: fjeder/luft
Akselafstand: 4.700 mm
Tvillingehjul
Første aksel: 315/80 22.5
Anden aksel: 315/80 22.5
Tredje aksel: 315/80 22.5
Bremser
ABS
EBS
Retarder
Førerhus og komfort
Fartpilot
Solskærm
Yderligere muligheder
Klimaanlæg
Elruder
Multimedier
Autoradio: CD
Sikkerhedsfunktioner
Differentialespærring
Ekstraudstyr
PTO
Tilstand
Tilstand: brugte

Flere oplysninger — Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 5
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatisk

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Akselfabrikat: Anders; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%

Interiør
Antal sæder: 2

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Euro 5
- Liftable and steering axle
- Roof hatch

= Remarks =

- VDL 21 Ton hooklift (type S 21 6200)
- System length 620 cm
- Hook height 157 cm
- Extendable rear bumper
- Trailer coupling prepared
- Diesel engine DC 13 05 L01
- Gearbox GRS905R
- Injection system Common Rail
- Scania Retarder
- In good condition!

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day

Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatic

Axle configuration
Tyre size: 315/80 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Make axles: Anders; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%

Interior
Number of seats: 2

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Euro 5
- Алуминиев горивен резервоар
- Люк на тавана
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Střešní okno
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachluke
- Euro 5
- Hebbare gelenk asche

= Anmerkungen =

- VDL 21 Tonnen des Abrollkipper (Typ S 21 6200)
- Systemlänge 620 cm
- Hakenhöhe 157 cm
- Ausziehbare Unterfahrschutz
- AHK vorbereitet
- Dieselmotor DC 13 05 L01
- Getriebe GRS905R
- Common Rail Einspritzsystem
- Scania Retarder
- In guten Zustand!

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: Opticruise 3p, Automatik

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Marke Achsen: Anders; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 5
- Άνοιγμα οροφής
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Depósito de combustible de aluminio
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 5

= Comentarios =

- Sistema de gancho VDL de 21 toneladas (tipo S 21 6200)
- Longitud del sistema 620 cm.
- Altura del gancho 157 cm.
- Parachoques trasero extensible
- Bozal de captura preparado
- Motor diésel DC 13 05 L01
- Caja de cambios GRS905R
- Sistema de inyección Common Rail
- Retardador Scania
- ¡En buen estado!

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: Opticruise 3p, Automático

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Marca de ejes: Anders; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Euro 5
- Kattoluukku
= Plus d'options et d'accessoires =

- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 5
- Réservoir de carburant en aluminium
- Trappe de toit

= Remarques =

- Système de levage à bras VDL 21 tonnes (type S 21 6200)
- Longueur du système 620 cm
- Hauteur du crochet 157 cm
- Pare-chocs arrière extensible
- Attrape museau préparé
- Moteur Diesel DC 13 05 L01
- Boîte de vitesses GRS905R
- Système d'injection Common Rail
-Ralentisseur Scania
- En bon état !

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour

Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatique

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Marque essieux: Anders; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Aluminijski spremnik goriva
- Euro 5
- Krovni otvor
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 7
- Tetőablak
- Botola
- Euro 5
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Aluminium brandstoftank

Interieur
- Dakluik

Overige
- Euro 5 motor
- Hefbare gestuurde naloopas

= Bijzonderheden =

- VDL 21 Ton haakarmsysteem (type S 21 6200)
- Systeemlengte 620 cm
- Haakhoogte 157 cm
- Uitschuifbare achterbumper
- Vangmuil voorbereid
- Dieselmotor DC 13 05 L01
- Versnellingsbak GRS905R
- Injectie systeem Common Rail
- Scania Retarder
- In nette staat!

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: Opticruise 3p, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Merk assen: Anders; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 5
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 5
- Luk dachowy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: Opticruise 3p, Automat

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Produkcja osi: Anders; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Euro 5

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: Opticruise 3p, Automática

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Marca de eixos: Anders; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%

Interior
Número de bancos: 2

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 5
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Евро 5
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось

= Примечания =

- VDL 21 тонн (тип S 21 6200)
- Длина системы 620 см
- Высота захвата 157 см
- Выдвижной задний бампер
- Возможность монтажа фаркопа
- Дизельный двигатель DC 13 05 L01
- Коробка передач GRS905R
- Система впрыска Common Rail
- Ретардер Scania
- В хорошем состоянии!

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: Opticruise 3p, Автоматическая

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Марка мостов: Anders; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 5
- Hliníková palivová nádrž
- Strešný otvor
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Euro 5
- Taklucka

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag

Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatisk

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Fabrikat av axlar: Anders; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%

Interiör
Antal sittplatser: 2

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Euro 5
- Tavan kapağı
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
32.000 € ≈ 238.800 kr.
2011
665.227 km
Motorydelse 362 HK (266 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 19.085 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Andelst
CLEANMAT
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
35.000 € ≈ 261.200 kr.
2011
665.227 km
Motorydelse 362 HK (266 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 19.085 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Andelst
CLEANMAT
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
79.000 € ≈ 589.500 kr.
2019
319.592 km
Motorydelse 450 HK (331 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 13.875 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Andelst
CLEANMAT
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
28.750 € ≈ 214.500 kr.
2016
1.148.018 km
Motorydelse 450 HK (331 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 17.870 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
25.950 € ≈ 193.600 kr.
2014
1.024.454 km
Motorydelse 666 HK (490 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
49.500 € ≈ 369.400 kr.
2015
482.987 km
Motorydelse 451 HK (331 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 22.430 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Andelst
CLEANMAT
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
26.950 € ≈ 201.100 kr.
2013
1.142.566 km
Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 15.940 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Roosendaal
Kontakt sælgeren
89.500 € ≈ 667.800 kr.
2016
678.347 km
Motorydelse 411 HK (302 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 20.095 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Andelst
CLEANMAT
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
115.000 € ≈ 858.100 kr.
2008
328.078 km
Motorydelse 480 HK (353 kW) Euro Euro 4 Brændstof diesel Nyttelast 10.500 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Andelst
CLEANMAT
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
24.900 € ≈ 185.800 kr.
2016
1.023.694 km
Motorydelse 450 HK (331 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 22.185 kg Akselkonfiguration 8x2
Nederlandene, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
20 år på Autoline
Kontakt sælgeren
27.900 € ≈ 208.200 kr.
2013
746.008 km
Motorydelse 500 HK (368 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 13.485 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Vuren
Kontakt sælgeren
27.500 € ≈ 205.200 kr.
2008
392.650 km
Motorydelse 340 HK (250 kW) Euro Euro 4 Brændstof diesel Nyttelast 14.320 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Rheden
Kontakt sælgeren
29.950 € ≈ 223.500 kr.
2011
650.081 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 16.975 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Hoofddorp
AUTOBEDRIJF RIF B.V.
1 år på Autoline
Kontakt sælgeren
30.900 € ≈ 230.600 kr.
2008
546.127 km
Motorydelse 380 HK (279 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 15.030 kg Akselkonfiguration 8x2
Nederlandene, Veghel
Kontakt sælgeren
22.900 € ≈ 170.900 kr.
2010
590.885 km
Motorydelse 500 HK (368 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 13.605 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Vuren
Kontakt sælgeren
21.750 € ≈ 162.300 kr.
2012
645.072 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 22.595 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Meerkerk
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
32.900 € ≈ 245.500 kr.
2019
1.196.984 km
Motorydelse 450 HK (331 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 16.135 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Vuren
Kontakt sælgeren
34.500 € ≈ 257.400 kr.
2015
564.000 km
Motorydelse 411 HK (302 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Tegelen
Janssen Trucks
16 år på Autoline
Kontakt sælgeren
32.750 € ≈ 244.400 kr.
2014
733.403 km
Motorydelse 519 HK (381 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 15.845 kg Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Venlo
GAST TRUCKS VENLO BV
20 år på Autoline
Kontakt sælgeren
85.000 € ≈ 634.200 kr.
2020
251.938 km
Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 år på Autoline
Kontakt sælgeren