Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem kroghejs













































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger























- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 5
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Akselfabrikat: Anders; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Aluminium fuel tank
- Euro 5
- Liftable and steering axle
- Roof hatch
= Remarks =
- VDL 21 Ton hooklift (type S 21 6200)
- System length 620 cm
- Hook height 157 cm
- Extendable rear bumper
- Trailer coupling prepared
- Diesel engine DC 13 05 L01
- Gearbox GRS905R
- Injection system Common Rail
- Scania Retarder
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/80 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Make axles: Anders; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Алуминиев горивен резервоар
- Люк на тавана
- Hliníková palivová nádrž
- Střešní okno
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachluke
- Euro 5
- Hebbare gelenk asche
= Anmerkungen =
- VDL 21 Tonnen des Abrollkipper (Typ S 21 6200)
- Systemlänge 620 cm
- Hakenhöhe 157 cm
- Ausziehbare Unterfahrschutz
- AHK vorbereitet
- Dieselmotor DC 13 05 L01
- Getriebe GRS905R
- Common Rail Einspritzsystem
- Scania Retarder
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: Opticruise 3p, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Marke Achsen: Anders; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Άνοιγμα οροφής
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Depósito de combustible de aluminio
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 5
= Comentarios =
- Sistema de gancho VDL de 21 toneladas (tipo S 21 6200)
- Longitud del sistema 620 cm.
- Altura del gancho 157 cm.
- Parachoques trasero extensible
- Bozal de captura preparado
- Motor diésel DC 13 05 L01
- Caja de cambios GRS905R
- Sistema de inyección Common Rail
- Retardador Scania
- ¡En buen estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: Opticruise 3p, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Marca de ejes: Anders; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Euro 5
- Kattoluukku
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 5
- Réservoir de carburant en aluminium
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de levage à bras VDL 21 tonnes (type S 21 6200)
- Longueur du système 620 cm
- Hauteur du crochet 157 cm
- Pare-chocs arrière extensible
- Attrape museau préparé
- Moteur Diesel DC 13 05 L01
- Boîte de vitesses GRS905R
- Système d'injection Common Rail
-Ralentisseur Scania
- En bon état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Marque essieux: Anders; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Euro 5
- Krovni otvor
- Euro 7
- Tetőablak
- Euro 5
- Serbatoio del carburante in alluminio
Exterieur
- Aluminium brandstoftank
Interieur
- Dakluik
Overige
- Euro 5 motor
- Hefbare gestuurde naloopas
= Bijzonderheden =
- VDL 21 Ton haakarmsysteem (type S 21 6200)
- Systeemlengte 620 cm
- Haakhoogte 157 cm
- Uitschuifbare achterbumper
- Vangmuil voorbereid
- Dieselmotor DC 13 05 L01
- Versnellingsbak GRS905R
- Injectie systeem Common Rail
- Scania Retarder
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: Opticruise 3p, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Merk assen: Anders; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 5
- Takluke
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 5
- Luk dachowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: Opticruise 3p, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Produkcja osi: Anders; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Euro 5
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: Opticruise 3p, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Marca de eixos: Anders; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Trapă de plafon
- Алюминиевый топливный бак
- Евро 5
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
= Примечания =
- VDL 21 тонн (тип S 21 6200)
- Длина системы 620 см
- Высота захвата 157 см
- Выдвижной задний бампер
- Возможность монтажа фаркопа
- Дизельный двигатель DC 13 05 L01
- Коробка передач GRS905R
- Система впрыска Common Rail
- Ретардер Scania
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: Opticruise 3p, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Марка мостов: Anders; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- Strešný otvor
- Bränsletank av aluminium
- Euro 5
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Fabrikat av axlar: Anders; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Euro 5
- Tavan kapağı