MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem kroghejs







































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger


















- Bakkamera
- Euro 6
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 14-BXB-1
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Reversing camera
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- VDL 30 Ton hooklift (type: S-30-6600)
- System length 660 cm
- Hook height hydraulically adjustable
- Engine PTO
- Just 200.200 km!
- In very good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 14-BXB-1
Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Front axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Kamera couvání
- Střešní okno
- Dachluke
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Rückwärtsfahrkamera
= Anmerkungen =
- VDL 30 Tonnen des Abrollkipper (Typ: S-30-6600)
- Systemlänge 660 cm
- Hakenhöhe hydraulisch verstellbar
- Motorzapfwelle
- Nur 200.200 km!
- In sehr guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 14-BXB-1
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Άνοιγμα οροφής
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Cámara de marcha atrás
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6
= Comentarios =
- Sistema de gancho VDL de 30 toneladas (tipo: S-30-6600)
- Longitud del sistema 660 cm
- Altura del gancho ajustable hidráulicamente
- Toma de fuerza del motor
- ¡Sólo 200.200 km!
- ¡En muy buen estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 14-BXB-1
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Peruutuskamera
- Caméra de recul
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de levage à bras VDL 30 tonnes (type : S-30-6600)
- Longueur du système 660 cm
- Hauteur du crochet réglable hydrauliquement
- Prise de force moteur
- Seulement 200 200 km !
- Dans un état très soigné !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 14-BXB-1
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Euro 6
- Videocamera per retromarcia
Infotainment
- Achteruitrijcamera
- Multimedia systeem
Interieur
- Dakluik
Overige
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- VDL 30 Ton haakarmsysteem (type: S-30-6600)
- Systeemlengte 660 cm
- Haakhoogte hydraulisch verstelbaar
- Motor PTO
- Slechts 200.204 km!
- In zeer nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 14-BXB-1
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Vooras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Ryggekamera
- Takluke
- Euro 6
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 14-BXB-1
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Camara de marcha-atràs
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 14-BXB-1
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Евро 6
- Камера заднего хода
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
= Примечания =
- 30-тонная система VDL (тип: S-30-6600)
- Длина системы 660 см
- Высота крюка регулируется гидравлически.
- Гидронасос от двигателя
- Лишь 200.200 км!
- В очень хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 14-BXB-1
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
- Strešný otvor
- Backkamera
- Euro 6
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 14-BXB-1
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Framaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Geri vites kamerası
- Tavan kapağı