Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker bjærgningskøretøj
PDF
Del
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Er du interesseret i reklamen?
1/23
PDF
Del
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
37.000 €
Nettopris
≈ 276.000 kr.
44.770 €
Bruttopris
Kontakt sælgeren
Mærke:
Scania
Model:
Vabis L76 Ernest Holmes wrecker
Type:
bjærgningskøretøj
Første registreringsdato:
1965-09-13
Kilometertal:
513.380 km
Nyttelast:
10.090 kg
Nettovægt:
7.910 kg
Totalvægt:
18.000 kg
Sted:
Nederlandene ANDELST6553 km fra dig
Oprettelsesdato:
mere end en måned
Identifikationsnummer på forhandlerinventar:
43448
Leasing en mulighed:
Beskrivelse
Hovedmål:
7,5 m × 2,45 m × 3,2 m
Karosseri
Reservehjul:
Værktøjskasse:
Anhængertræk:
Motor
Motorydelse:
209 HK (154 kW)
Brændstof:
diesel
Gearkasse
Type:
manuelt gear
Aksler
Antal aksler:
2
Akselkonfiguration:
4x2
Hjulophæng:
fjeder/fjeder
Akselafstand:
5.000 mm
Tvillingehjul:
Første aksel:
11.00 20
Anden aksel:
11.00 20
Kabine
Solskærm:
Fjerninspektion
Bil leveringstjeneste
Ekstraudstyr
PTO:
Tilstand
Tilstand:
brugte
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sælgerens kontaktoplysninger
Abonner på sælger
Xavier Osorio
Sprog:
portugisisk, fransk, nederlandsk, tysk, italiensk, spansk, engelsk
+31 6 202...
Vis
+31 6 20286538
Gijsje Hendriks
Sprog:
tysk, nederlandsk, engelsk
+31 488 71...
Vis
+31 488 712 600
+31 6 824...
Vis
+31 6 82406301
Aleksander Alijev
Sprog:
nederlandsk, russisk, engelsk
+31 6 237...
Vis
+31 6 23766347
Adresse
Nederlandene, Gelderland, 6673DB, ANDELST, Wageningsestraat 17
Lokal tid hos forhandleren:
20:33 (CET)
Send besked
Sælgerens kontaktoplysninger
Spørg sælgeren
PDF
Del
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
37.500 €
≈ 279.700 kr.
1988
601.450 km
Motorydelse
404 HK (297 kW)
Brændstof
diesel
Nyttelast
7.950 kg
Akselkonfiguration
6x2
Hjulophæng
fjeder/fjeder
Nederlandene, Andelst
Kontakt sælgeren
22.500 €
≈ 167.800 kr.
1975
374.801 km
Motorydelse
296 HK (218 kW)
Brændstof
diesel
Nyttelast
3.850 kg
Akselkonfiguration
4x2
Hjulophæng
fjeder/fjeder
Nederlandene, Andelst
Kontakt sælgeren
219.900 €
≈ 1.640.000 kr.
2012
683.925 km
Motorydelse
500 HK (368 kW)
Euro
Euro 5
Brændstof
diesel
Nyttelast
16.680 kg
Akselkonfiguration
8x4
Hjulophæng
fjeder/fjeder
Nederlandene, Gilze
Kontakt sælgeren
219.900 €
≈ 1.640.000 kr.
2012
683.925 km
Motorydelse
500 HK (368 kW)
Euro
Euro 5
Brændstof
diesel
Nyttelast
16.680 kg
Akselkonfiguration
8x4
Hjulophæng
fjeder/fjeder
Nederlandene, Gilze
Kontakt sælgeren
33.500 €
≈ 249.900 kr.
2016
270.425 km
Motorydelse
210 HK (154 kW)
Euro
Euro 6
Brændstof
diesel
Nyttelast
2.470 kg
Akselkonfiguration
4x2
Hjulophæng
fjeder/luft
Nederlandene, Gilze
Kontakt sælgeren
pris efter forespørgsel
2024
50 km
Euro
Euro 6
Brændstof
diesel
Nyttelast
16.665 kg
Akselkonfiguration
8x4
Hjulophæng
luft/luft
Nederlandene, Someren
Kontakt sælgeren
214.950 €
≈ 1.603.000 kr.
1994
151.603 km
Motorydelse
420 HK (309 kW)
Euro
Euro 1
Brændstof
diesel
Nyttelast
7.020 kg
Akselkonfiguration
8x2
Nederlandene, Drachten
Kontakt sælgeren
34.950 €
≈ 260.700 kr.
2015
443.900 km
Motorydelse
250 HK (184 kW)
Euro
Euro 6
Brændstof
diesel
Nederlandene, Drachten
Kontakt sælgeren
29.500 €
≈ 220.100 kr.
1974
201.894 km
Motorydelse
321 HK (236 kW)
Brændstof
diesel
Nyttelast
8.720 kg
Akselkonfiguration
6x4
Hjulophæng
fjeder/fjeder
Nederlandene, Andelst
Kontakt sælgeren
32.900 €
≈ 245.400 kr.
2011
627.000 km
Motorydelse
440 HK (323 kW)
Euro
Euro 5
Brændstof
diesel
Nyttelast
12.000 kg
Hjulophæng
luft/luft
Karosserimærke
Tevor
Spil
spil
Rumænien, Galați
Kontakt sælgeren
42.950 €
≈ 320.400 kr.
2013
678.220 km
Motorydelse
238 HK (175 kW)
Euro
Euro 6
Brændstof
diesel
Nyttelast
750 kg
Nederlandene, Drachten
Kontakt sælgeren
44.950 €
≈ 335.300 kr.
2014
497.250 km
Motorydelse
209 HK (154 kW)
Euro
Euro 6
Brændstof
diesel
Nyttelast
750 kg
Nederlandene, Drachten
Kontakt sælgeren
79.500 €
≈ 593.100 kr.
2020
310.588 km
Motorydelse
250 HK (184 kW)
Euro
Euro 6
Brændstof
diesel
Nyttelast
3.225 kg
Akselkonfiguration
4x2
Hjulophæng
fjeder/luft
Nederlandene, Andelst
Kontakt sælgeren
25.000 €
≈ 186.500 kr.
1971
557.451 km
Motorydelse
230 HK (169 kW)
Brændstof
diesel
Nyttelast
8.170 kg
Akselkonfiguration
6x2
Hjulophæng
fjeder/fjeder
Nederlandene, Andelst
Kontakt sælgeren
44.250 €
≈ 330.100 kr.
1995
934.139 km
Nyttelast
9.450 kg
Hjulophæng
fjeder/luft
Belgien, Bree
Kontakt sælgeren
37.500 €
≈ 279.700 kr.
2008
151.881 km
Motorydelse
177 HK (130 kW)
Euro
Euro 5
Brændstof
diesel
Nyttelast
1.595 kg
Akselkonfiguration
4x4
Nederlandene, Someren
Kontakt sælgeren
27.500 €
≈ 205.100 kr.
2013
498.096 km
Euro
Euro 5
Brændstof
diesel
Nyttelast
3.070 kg
Belgien, Meer - Hoogstraten
Kontakt sælgeren
27.750 €
≈ 207.000 kr.
2007
521.570 km
Motorydelse
239 HK (176 kW)
Euro
Euro 4
Brændstof
diesel
Nyttelast
2.220 kg
Akselkonfiguration
4x2
Hjulophæng
fjeder/fjeder
Nederlandene, Someren
Kontakt sælgeren
49.950 €
≈ 372.600 kr.
2017
550.191 km
Motorydelse
223 HK (164 kW)
Euro
Euro 6
Brændstof
diesel
Nyttelast
3.204 kg
Spil
spil
Nederlandene, Drachten
Kontakt sælgeren
49.950 €
≈ 372.600 kr.
2014
494.268 km
Motorydelse
256 HK (188 kW)
Euro
Euro 6
Brændstof
diesel
Nyttelast
4.415 kg
Akselkonfiguration
4x2
Nederlandene, Drachten
Kontakt sælgeren
- Bladaffjedring for og bag
- Kobling
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 11.00 20
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5300 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 3
Miljø
Emissionsklasse: Euro 0
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Coupling
- Steel suspension front and back side
= Remarks =
Fully restored Scania Vabis L76 recovery truck with Ernest Holmes wrecker body from Tennessee USA.
The Scania was used by the first owner from 1965 to 1989, from 1989 the car was owned by the second owner who carried out a complete restoration (photos available)
A unique collector's item.
Construction :
- Ernest Holmes Wrecker
- 1 x Wood winch
- 2 x Holmes Wrecker winch (type 3540)
- Multiple storage boxes
- Radio
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Axle configuration
Tyre size: 11.00 20
Front axle: Max. axle load: 5300 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 3
Environment
Emission class: Euro 0
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Съединение
- Připojení
- Blattfeder vorne und hinten
- Zugmaul
= Anmerkungen =
Vollständig restaurierter Scania Vabis L76 Bergungswagen mit Ernest Holmes-Abschleppwagenaufbau aus Tennessee, USA.
Der Scania wurde von 1965 bis 1989 vom ersten Besitzer benutzt, ab 1989 war das Auto im Besitz des zweiten Besitzers, der eine komplette Restaurierung durchführte (Fotos verfügbar).
Ein einzigartiges Sammlerstück.
Aufbau:
- Ernest Holmes Wrecker
- 1 x Holzwinde
- 2 x Holmes Wrecker Winde (Typ 3540)
- Mehrere Aufbewahrungsboxen
- Radio
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 11.00 20
Vorderachse: Max. Achslast: 5300 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3
Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Acoplamiento
- Suspensión de ballestas delante y atrás
= Comentarios =
Camión de recuperación Scania Vabis L76 totalmente restaurado con carrocería Ernest Holmes de Tennessee, EE. UU.
El Scania fue utilizado por el primer propietario de 1965 a 1989, desde 1989 el coche fue propiedad del segundo propietario que llevó a cabo una restauración completa (fotos disponibles)
Una pieza única de coleccionista.
Estructura :
- Ernest Holmes Demoledor
- 1 cabrestante de madera.
- 2 cabrestantes Holmes Wrecker (tipo 3540)
- Múltiples cajas de almacenamiento
-Radio
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 11.00 20
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5300 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 3
Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Liitäntä
- Chape d'attelage
- Suspension à lames avant et arrière
= Remarques =
Camion de dépannage Scania Vabis L76 entièrement restauré avec carrosserie de dépanneuse Ernest Holmes du Tennessee USA.
Le Scania a été utilisé par le premier propriétaire de 1965 à 1989, à partir de 1989 la voiture appartenait au deuxième propriétaire qui a effectué une restauration complète (photos disponibles)
Une pièce de collection unique.
Structure :
- Le dépanneur d'Ernest Holmes
- 1 x treuil en bois
- 2 treuils Holmes Wrecker (type 3540)
- Plusieurs boîtes de rangement
-Radio
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 11.00 20
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5300 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 3
Environnement
Classe d'émission: Euro 0
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Spojnica
- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
Exterieur
- Vangmuil
Overige
- Bladvering voor en achter
= Bijzonderheden =
Volledig gerestaureerde Scania Vabis L76 bergingswagen met Ernest Holmes wrecker opbouw uit Tennessee USA.
De Scania is van 1965 tot 1989 in gebruik geweest bij de eerste eigenaar, vanaf 1989 is de wagen in bezit geweest van de tweede eigenaar die een volledige restauratie uitgevoerd heeft (foto’s aanwezig)
Een uniek collectors item.
Opbouw :
- Ernest Holmes wrecker
- 1 x Wood lier
- 2 x Holmes Wrecker lier (type 3540)
- Meerdere opbergkisten
- Radio
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 11.00 20
Vooras: Max. aslast: 5300 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kobling
- Resor z przodu i z tyłu
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 11.00 20
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5300 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3
Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Acoplamento
- Suspensão de molas dianteira e traseira
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 11.00 20
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5300 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 3
Ambiente
Classe de emissões: Euro 0
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сцепление
= Примечания =
Полностью отреставрированный эвакуатор Scania Vabis L76 с эвакуационным кузовом Ernest Holmes из Теннесси, США.
Scania использовалась первым владельцем с 1965 по 1989 год, с 1989 года автомобиль принадлежал второму владельцу, который провел полную реставрацию (есть фото)
Уникальный коллекционный предмет.
Установка:
- Эрнест Холмс Рекер
- 1 х Wood лебедка
- 2 лебедки Holmes Wrecker (тип 3540)
- Несколько инструментальных ящиков
- Радио
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Размер шин: 11.00 20
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5300 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3
Экология
Уровень выбросов: Euro 0
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Spojka
- Koppling
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon