GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs

PDF
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 1 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 2 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 3 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 4 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 5 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 6 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 7 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 8 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 9 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 10 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 11 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 12 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 13 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 14 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 15 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 16 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 17 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 18 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 19 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 20 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 21 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 22 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 23 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs | Billede 24 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/24
PDF
49.500 €
Nettopris
≈ 369.700 kr.
Kontakt sælgeren
Mærke: GINAF
Type: wirehejs
År: 2009-04
Første registreringsdato: 2009-04
Kilometertal: 505.000 km
Nyttelast: 24.600 kg
Nettovægt: 16.400 kg
Totalvægt: 41.000 kg
Sted: Nederlandene Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 2109
Oprettelsesdato: 20. okt. 2025
Beskrivelse
Hovedmål: længde - 9,05 m, bredde - 2,5 m
Drevtype: Baghjulstræk
Motor
Motorydelse: 462 HK (340 kW)
Brændstof: diesel
Rumindhold: 12.902 cm³
Antal cylindre: 6
Euro: Euro 5
Gearkasse
Type: manuelt gear
Aksler
Antal aksler: 4
Akselkonfiguration: 8x4
Akselafstand: 6.400 mm
Første aksel: 385/65 22,2
Anden aksel: 385/65 22,5
Tredje aksel: 13 x 22,5
Fjerde aksel: 13 x 22,5
Yderligere muligheder
Klimaanlæg
Elruder
Sikkerhedsfunktioner
Differentialespærring
Ekstraudstyr
Monteret kran
Yderligere udstyr
Anhængertræk
Tilstand
Tilstand: brugte

Flere oplysninger — GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 wirehejs

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Kobling
- Navreduktion
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22,2; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: parabelaffjedring
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, produktionsår 2009, bag førerhuset
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Differential lock
- Hub reduction
- Truck from the Netherlands

= Remarks =

Manual gearbox
NCH Cable system 30 ton
Z-Crane : Palfinger Q170Z88
Remote control
Lifting capacity 17 ton/meter
Including gripper and rotator
8x4
Hubreduction

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Cab: day
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22,2; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Suspension: parabolic suspension
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 40%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Crane: Epsilon Palfinger Q170Z88, year of manufacture 2009, behind the cab
Registration number: BV-VZ-97
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Колесен редуктор
- Съединение
= Další možnosti a příslušenství =

- Diferenciál s brzdou
- Připojení
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu

= Další informace =

Kabina: den
Přední náprava 1: Velikost pneumatiky: 385/65 22,2; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Přední náprava 2: Velikost pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 13 x 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 30%; Zavěšení: hydraulické odpružení
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 13 x 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%; Zavěšení: hydraulické odpružení
Jeřáb: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok výroby 2009, za kabinou
Registrační číslo: BV-VZ-97
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Nabereduktion
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Schaltgetriebe
8x4
Nabereduction
NCH Kabelsystem 30 Ton
Kran: Palfinger Q170Z88
Fernbedienung
Hebekapazität 17 Ton/Meter
Inklusief Greifer und Rotator

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22,2; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Parabelfederung
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: hydraulische Federung
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, Baujahr 2009, hinter der Kabine
Kennzeichen: BV-VZ-97
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
- horquilla
- Reducción de buje

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22,2; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión hidráulica
Grúa: Epsilon Palfinger Q170Z88, año de fabricación 2009, detrás de la cabina
Matrícula: BV-VZ-97
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Liitäntä
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Différentiel d'écartement
- Réduction au moyeu
- Solde différentiel

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22,2; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension parabolique
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension hydraulique
Grue: Epsilon Palfinger Q170Z88, année de construction 2009, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BV-VZ-97
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
- Spojnica
= További opciók és tartozékok =

- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Szabályozott önzáró differenciálmű

= További információk =

Kabin: nap
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,2; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 13 x 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%; Felfüggesztés: hidraulikus felfüggesztés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 13 x 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%; Felfüggesztés: hidraulikus felfüggesztés
Daru: Epsilon Palfinger Q170Z88, építési év 2009, a vezetőfülke mögött
Rendszám: BV-VZ-97
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Raccordo
- Riduzione nel mozzo

= Ulteriori informazioni =

Cabina: giorno
Asse anteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,2; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse anteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 40%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 13 x 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 30%; Sospensione: sospensione idraulica
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 13 x 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%; Sospensione: sospensione idraulica
Gru: Epsilon Palfinger Q170Z88, anno di costruzione 2009, dietro la cabina
Numero di immatricolazione: BV-VZ-97
= Aanvullende opties en accessoires =

- Naafreductie
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Handgeschakeld
Aandrijving 8x4
NCH Kabelsysteem 30 Ton
Z-Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88
Hefcapaciteit 17 ton/meter
Afstandsbediening en hoogstabediening
Inclusief knijper en rotator
Naafreductie

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22,2; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: paraboolvering
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: hydraulische vering
Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88, bouwjaar 2009, achter de cabine
Kenteken: BV-VZ-97
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Differensialsperre
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Redukcja piasty
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22,2; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Żuraw: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok produkcji 2009, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BV-VZ-97
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22,2; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão hidráulica
Grua: Epsilon Palfinger Q170Z88, ano de fabrico 2009, atrás da cabina
Número de registo: BV-VZ-97
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Butuc reductor
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22,2; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: параболическая подвеска
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Кран: Epsilon Palfinger Q170Z88, год выпуска 2009, сзади кабины
Регистрационный номер: BV-VZ-97
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Diferenciál s riadeným sklzom
- Redukcia náboja
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu

= Ďalšie informácie =

Kabína: deň
Predná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,2; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Predná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 13 x 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 30%; Zavesenie: hydraulické odpruženie
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 13 x 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%; Zavesenie: hydraulické odpruženie
Žeriav: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok výroby 2009, za kabínou
Registračné číslo: BV-VZ-97
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentiallås
- Koppling
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22,2; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: parabolisk upphängning
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, byggnadsår 2009, bakom kabinen
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Kaplin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
17.900 € ≈ 133.700 kr.
Wirehejs
2009
463.003 km
Nyttelast 17.740 kg Akselkonfiguration 6x6
Nederlandene, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Wirehejs
2008
675.910 km
Motorydelse 408 HK (300 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 28.940 kg Akselkonfiguration 8x4
Nederlandene, Wijchen
Derks Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
47.950 € ≈ 358.200 kr.
Wirehejs
2011
608.644 km
Motorydelse 462 HK (340 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 18.600 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
42.900 € ≈ 320.400 kr.
Wirehejs
2014
692.991 km
Motorydelse 462 HK (340 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 29.060 kg Akselkonfiguration 8x4
Nederlandene, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
27.950 € ≈ 208.800 kr.
Wirehejs
2009
729.005 km
Motorydelse 480 HK (353 kW) Euro Euro 4 Brændstof diesel Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
26.950 € ≈ 201.300 kr.
Wirehejs
2013
760.462 km
Motorydelse 462 HK (340 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 30.155 kg Akselkonfiguration 8x4
Nederlandene, Roosendaal
Kontakt sælgeren
34.950 € ≈ 261.100 kr.
Wirehejs
2007
525.670 km
Motorydelse 441 HK (324 kW) Euro Euro 4 Brændstof diesel Nyttelast 15.300 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
29.750 € ≈ 222.200 kr.
Wirehejs
2009
482.878 km
Motorydelse 400 HK (294 kW) Euro Euro 4 Brændstof diesel Nyttelast 14.805 kg Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 år på Autoline
Kontakt sælgeren
21.900 € ≈ 163.600 kr.
Wirehejs
2009
552.750 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 4 Brændstof diesel Nyttelast 23.620 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
13.950 € ≈ 104.200 kr.
Wirehejs
2008
669.111 km
Motorydelse 598 HK (440 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 15.800 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
39.500 € ≈ 295.000 kr.
Wirehejs
2008
759.947 km
Motorydelse 441 HK (324 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 11.960 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Borne
Nijwa Used Trucks
20 år på Autoline
Kontakt sælgeren
27.400 € ≈ 204.700 kr.
Wirehejs
2009
636.215 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 14.305 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Weert
Nebim Used Trucks B.V.
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
27.500 € ≈ 205.400 kr.
Wirehejs
2009
891.706 km
Motorydelse 519 HK (381 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 21.760 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Vriezenveen
Companjen Bedrijfswagens B.V.
9 år på Autoline
Kontakt sælgeren
39.500 € ≈ 295.000 kr.
Wirehejs
2011
561.756 km
Motorydelse 400 HK (294 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 20.520 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 år på Autoline
Kontakt sælgeren
16.250 € ≈ 121.400 kr.
Wirehejs
2010
402.243 km
Motorydelse 510 HK (375 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 23.055 kg Akselkonfiguration 8x2
Nederlandene, Nieuwerbrug a/d Rijn
Francken-Trucks B.V.
2 år på Autoline
Kontakt sælgeren
10.950 € ≈ 81.790 kr.
Wirehejs
2008
500.390 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 17.430 kg Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Oss
Battels Trucks
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
12.900 € ≈ 96.350 kr.
Wirehejs
2008
752.256 km
Motorydelse 462 HK (340 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 16.750 kg Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
29.000 € ≈ 216.600 kr.
Wirehejs
2010
331.009 km
Motorydelse 400 HK (294 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 35.130 kg Akselkonfiguration 10x4
Nederlandene, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Wirehejs
1994
742.959 km
Motorydelse 364 HK (268 kW) Euro Euro 1 Brændstof diesel Nyttelast 20.780 kg Akselkonfiguration 6x6
Nederlandene, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
29.500 € ≈ 220.300 kr.
Wirehejs
2008
309.932 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 4 Brændstof diesel Nyttelast 15.150 kg Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren