Mercedes-Benz Atego 1016 4X2 - EURO 6 + DHOLLANDIA LIFT lastbil kassevogn













































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger


















- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 235/75R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 7200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHLM.15, skydelift, 1500 kg
Registreringsnummer: 20-BGT-6
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 235/75R17.5
Front axle: Max. axle load: 4000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 7200 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Tail lift: DHOLLANDIA DHLM.15, slider lift, 1500 kg
Registration number: 20-BGT-6
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 235/75R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 7200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHLM.15, unterfahrbare Klappe, 1500 kg
Kennzeichen: 20-BGT-6
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Προβολείς
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Tamaño del neumático: 235/75R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 7200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHLM.15, trampilla elevadora, 1500 kg
Matrícula: 20-BGT-6
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 235/75R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 7200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHLM.15, soupape inférieure, 1500 kg
Numéro d'immatriculation: 20-BGT-6
- Krovni spojler
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
- Verstralers
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 235/75R17.5
Vooras: Max. aslast: 4000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 7200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Laadklep: DHOLLANDIA DHLM.15, onderschuifklep, 1500 kg
Kenteken: 20-BGT-6
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Spotlights
- Takspoiler
- Kabina sypialna
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 235/75R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 7200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHLM.15, Winda załadowcza, 1500 kg
Numer rejestracyjny: 20-BGT-6
- Cabina c/cama
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 235/75R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 7200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHLM.15, elevação do deslizador, 1500 kg
Número de registo: 20-BGT-6
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Размер шин: 235/75R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 7200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHLM.15, заднее выдвижное подъемное устройство, 1500 kg
Регистрационный номер: 20-BGT-6
- Kabína na spanie
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 235/75R17.5
Framaxel: Max. axellast: 4000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 7200 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Baklucka: DHOLLANDIA DHLM.15, underschuifklep, 1500 kg
Registreringsnummer: 20-BGT-6
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme