Mercedes-Benz Actros 2553 6x2 - BDF - Retarder - 4.90 WB - Loadlift - Full air containerchassis















































































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger
My govorim po russki!



























- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: BDF-system
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Air suspension
- Closed cabin
- Sleeper cab
= Remarks =
Mercedes Benz Actros 2553 6x2 - BDF - Retarder - 4.90 WB
MY: 8-10-2020
KM: 619616
W1T96302010474989
BDF
Retarder
Full air
4.90 Wheelbase
Mirrorcams
Loadlift
= More information =
Bodywork: BDF System
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Nástavba: Výmenný podvozek
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- Geschlossene Kabine
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
Mercedes Benz Actros 2553 6x2 - BDF - Retarder - 4.90 WB
MY: 8-10-2020
KM: 619616
W1T96302010474989
BDF
Retarder
Full air
4.90 Wheelbase
Mirrorcams
Loadlift
= Weitere Informationen =
Aufbau: BDF-System
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Cabina de dormir
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Mercedes Benz Actros 2553 6x2 - BDF - Retarder - 4.90 WB
MY: 8-10-2020
KM: 619616
W1T96302010474989
BDF
Retarder
Full air
4.90 Wheelbase
Mirrorcams
Loadlift
= Más información =
Carrocería: Sistema BDF
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine complète
- Cabine de couchage
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Mercedes Benz Actros 2553 6x2 - BDF - Retarder - 4.90 WB
MY: 8-10-2020
KM: 619616
W1T96302010474989
BDF
Retarder
Full air
4.90 Wheelbase
Mirrorcams
Loadlift
= Plus d'informations =
Construction: Système BDF
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
= További információk =
Felépítmény: Cserefelépítmény
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Sistema BDF
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
- Gesloten cabine
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Spoilers
= Bijzonderheden =
Mercedes Benz Actros 2553 6x2 - BDF - Retarder - 4.90 WB
MY: 8-10-2020
KM: 619616
W1T96302010474989
BDF
Retarder
Full air
4.90 Wheelbase
Mirrorcams
Loadlift
= Meer informatie =
Opbouw: BDF-Systeem
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Luftfjæring
- Kabina sypialna
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: System BDF
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Cabina c/cama
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Sistema BDF
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Suspensie pneumatică
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Система BDF
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kabína na spanie
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Systém BDF
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Luftfjädring
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: BDF-system
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Sleeper cab