Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse

PDF
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 1 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 2 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 3 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 4 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 5 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 6 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 7 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 8 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 9 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 10 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 11 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 12 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 13 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 14 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 15 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 16 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 17 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 18 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse | Billede 19 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/19
PDF
7.950 €
Nettopris
≈ 59.330 kr.
Kontakt sælgeren
Model: Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho
År: 2008-06
Første registreringsdato: 2008-06-01
Nyttelast: 30.400 kg
Nettovægt: 8.600 kg
Totalvægt: 39.000 kg
Sted: Nederlandene SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 20006
Oprettelsesdato: 19. jun. 2025
Karosseri
Karosserimål: 13,4 m × 2,5 m × 2,6 m
Bagdøre
Aksler
Antal aksler: 3
Første aksel: 385 65 R 22,5
Anden aksel: 385 65 R 22,5
Tredje aksel: 385 65 R 22,5
Tilstand
Tilstand: brugte

Flere oplysninger — Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850, low working hours, SAF drum/ Trommel 260 Ho sættevogn kølekasse

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (4263 driftstimer diesel; 726 elektrisk)

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: vis kontakter
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (4263 operating hours diesel; 726 electric)

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Carrier Vector
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: vis kontakter
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (4263 Betriebsstunden Diesel; 726 elektrisch)

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Carrier Vector
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (4263 horas de funcionamiento diésel; 726 eléctrico)

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (4263 heures de fonctionnement diesel; 726 électrique)

Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Zračni ovjes
- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Carrier Vector
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: vis kontakter
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (4263 draaiuren diesel; 726 elektrisch)

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (4263 godziny pracy olej napędowy; 726 elektryczny)

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (4263 horas de funcionamento diesel; 726 elétrico)

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban
- Carrier Vector
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (4263 часы работы дизельное топливо; 726 электрический)

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (4263 körtimmar diesel; 726 elektriska)

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
7.950 € ≈ 59.330 kr.
2008
Nyttelast 30.400 kg Nettovægt 8.600 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakt sælgeren
7.400 € ≈ 55.230 kr.
2008
Nyttelast 32.025 kg Nettovægt 9.975 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
18 år på Autoline
Kontakt sælgeren
8.250 € ≈ 61.570 kr.
2008
Nyttelast 33.384 kg Nettovægt 8.616 kg Antal aksler 3
Nederlandene, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 år på Autoline
Kontakt sælgeren
8.450 € ≈ 63.060 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakt sælgeren
7.900 € ≈ 58.960 kr.
2007
Nyttelast 33.400 kg Rumindhold 90.475 m³ Hjulophæng luft/luft Nettovægt 8.600 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
6.400 € ≈ 47.770 kr.
2008
Nyttelast 33.060 kg Nettovægt 8.940 kg Antal aksler 3
Nederlandene, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 år på Autoline
Kontakt sælgeren
8.250 € ≈ 61.570 kr.
2010
Nyttelast 39.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.950 € ≈ 44.410 kr.
2008
Nyttelast 33.080 kg Nettovægt 8.920 kg Antal aksler 3
Nederlandene, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.990,08 € ≈ 44.710 kr.
2007
Nyttelast 26.200 kg Rumindhold 86 m³ Hjulophæng luft/luft Antal aksler 3
Nederlandene, Venlo
Cargobull Trailer Store Venlo
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
8.900 € ≈ 66.420 kr.
2009
Nyttelast 33.615 kg Rumindhold 88.793 m³ Hjulophæng luft/luft Nettovægt 8.385 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
8.000 € ≈ 59.710 kr.
2007
Nyttelast 33.870 kg Nettovægt 8.130 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Breda
Abid Trading B.V.
2 år på Autoline
Kontakt sælgeren
10.950 € ≈ 81.720 kr.
2012
Nyttelast 30.400 kg Nettovægt 8.600 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakt sælgeren
10.250 € ≈ 76.500 kr.
2010
Nyttelast 33.655 kg Nettovægt 8.345 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Oss
HE Trading
7 år på Autoline
Kontakt sælgeren
9.900 € ≈ 73.890 kr.
2010
Nyttelast 33.655 kg Rumindhold 87.912 m³ Hjulophæng luft/luft Nettovægt 8.345 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
8.000 € ≈ 59.710 kr.
2007
Nyttelast 31.540 kg Nettovægt 10.460 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Breda
Abid Trading B.V.
2 år på Autoline
Kontakt sælgeren
9.900 € ≈ 73.890 kr.
2010
Nyttelast 33.655 kg Rumindhold 88,86 m³ Hjulophæng luft/luft Nettovægt 8.345 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
8.250 € ≈ 61.570 kr.
2005
Nyttelast 33.400 kg Nettovægt 8.600 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.700 € ≈ 35.080 kr.
2007
Nyttelast 32.200 kg Nettovægt 9.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Saasveld
Hesselink Trucks BV
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
8.750 € ≈ 65.300 kr.
2008
Nederlandene, Roosendaal
Kontakt sælgeren
14.950 € ≈ 111.600 kr.
2013
Nyttelast 32.330 kg Nettovægt 9.670 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakt sælgeren