Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis

PDF
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 1 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 2 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 3 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 4 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 5 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 6 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 7 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 8 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 9 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 10 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 11 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 12 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 13 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 14 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 15 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 16 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 17 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 18 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 19 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 20 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 21 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 22 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 23 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 24 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 25 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 26 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 27 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 28 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 29 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 30 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 31 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 32 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 33 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis | Billede 34 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/34
PDF
3.985 €
Nettopris
≈ 29.730 kr.
Kontakt sælgeren
Model: 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear
År: 2008-06
Første registreringsdato: 2008-06-04
Nyttelast: 33.600 kg
Nettovægt: 5.400 kg
Totalvægt: 39.000 kg
Sted: Nederlandene Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: OK97KJ
Oprettelsesdato: mere end en måned
Beskrivelse
Hovedmål: bredde - 2,48 m
Aksler
Mærke: SAF
Antal aksler: 3
Akselafstand: 8.810 mm
Første aksel: 385/65 R22.5
Anden aksel: 385/65 R22.5
Tredje aksel: 385/65 R22,5
Bremser
ABS
EBS
Tilstand
Tilstand: brugte
Flere oplysninger
Farve: rød

Flere oplysninger — Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 70%
Karosserifabrikat: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OK-97-KJ
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF axles + disc brakes, 1st axle is lift axle, ABS/EBS, rear extendable, empty weight: 5,400kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 6/6/10mm: R: 5/12/11mm), Dutch registration

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 70%

Functional
Make of bodywork: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Identification
Registration number: OK-97-KJ
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-Achsen + Scheibenbremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, ABS/EBS, Heck ausziehbar, Leergewicht: 5.400 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 6/6/10 mm: R: 5/12/11 mm), niederländische Zulassung

= Weitere Informationen =

Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 70%
Marke des Aufbaus: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OK-97-KJ
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Marca carrocería: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superestructura extensible: Sí
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OK-97-KJ
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 70%
Marque de construction: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superstructure extensible: Oui
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OK-97-KJ
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-assen + schijfremmen, 1e as is liftas, ABS/EBS, achter uitschuifbaar, leeggewicht: 5.400kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 6/6/10mm: R: 5/12/11mm), Nederlandse registratie

= Meer informatie =

Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 70%
Merk opbouw: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Uitschuifbare opbouw: Ja
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OK-97-KJ
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 70%
Marka konstrukcji: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OK-97-KJ
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 70%
Marca da carroçaria: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OK-97-KJ
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 70%
Марка кузова: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OK-97-KJ
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 70%
Fabrikat av karosseri: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OK-97-KJ
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
3.985 € ≈ 29.730 kr.
2008
Nyttelast 33.600 kg Nettovægt 5.400 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.900 € ≈ 36.560 kr.
2008
Nyttelast 33.060 kg Hjulophæng luft/luft Nettovægt 5.940 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.750 € ≈ 35.440 kr.
2008
Nyttelast 34.000 kg Nettovægt 4.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 år på Autoline
Kontakt sælgeren
2.985 € ≈ 22.270 kr.
2008
Nyttelast 33.600 kg Nettovægt 5.400 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
3.985 € ≈ 29.730 kr.
2008
Nyttelast 35.280 kg Nettovægt 3.720 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.750 € ≈ 35.440 kr.
2006
Nyttelast 33.500 kg Nettovægt 5.500 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
3.985 € ≈ 29.730 kr.
2008
Nyttelast 35.280 kg Nettovægt 3.720 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2008
Nyttelast 33.320 kg Hjulophæng luft/luft Nettovægt 5.680 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Vuren
Van Ekeren Trucks
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.500 € ≈ 33.570 kr.
2007
Nyttelast 35.200 kg Nettovægt 3.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.500 € ≈ 33.570 kr.
2007
Nyttelast 35.200 kg Nettovægt 3.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.500 € ≈ 33.570 kr.
2007
Nyttelast 35.200 kg Nettovægt 3.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.500 € ≈ 33.570 kr.
2007
Nyttelast 35.200 kg Nettovægt 3.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.500 € ≈ 33.570 kr.
2007
Nyttelast 35.200 kg Nettovægt 3.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.500 € ≈ 41.030 kr.
2009
Nyttelast 35.200 kg Nettovægt 3.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.000 € ≈ 29.840 kr.
2006
Nyttelast 35.200 kg Nettovægt 3.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.500 € ≈ 41.030 kr.
2009
Nyttelast 35.200 kg Nettovægt 3.800 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.500 € ≈ 33.570 kr.
2010
Nyttelast 35.130 kg Nettovægt 3.870 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
3.950 € ≈ 29.470 kr.
2008
Nettovægt 5.380 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.985 € ≈ 37.190 kr.
2010
Nyttelast 35.280 kg Nettovægt 3.720 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
15 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.750 € ≈ 35.440 kr.
2008
Nettovægt 5.380 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 år på Autoline
Kontakt sælgeren