Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear Sættevogn containerchassis





































































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger






































- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 70%
Karosserifabrikat: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OK-97-KJ
- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF axles + disc brakes, 1st axle is lift axle, ABS/EBS, rear extendable, empty weight: 5,400kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 6/6/10mm: R: 5/12/11mm), Dutch registration
= More information =
Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 70%
Functional
Make of bodywork: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Extendable superstructure: Yes
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Identification
Registration number: OK-97-KJ
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-Achsen + Scheibenbremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, ABS/EBS, Heck ausziehbar, Leergewicht: 5.400 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 6/6/10 mm: R: 5/12/11 mm), niederländische Zulassung
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 70%
Marke des Aufbaus: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OK-97-KJ
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Marca carrocería: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superestructura extensible: Sí
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OK-97-KJ
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 70%
Marque de construction: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superstructure extensible: Oui
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OK-97-KJ
- Zračni ovjes
- Tárcsafékek
- Sospensioni pneumatiche
- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-assen + schijfremmen, 1e as is liftas, ABS/EBS, achter uitschuifbaar, leeggewicht: 5.400kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 6/6/10mm: R: 5/12/11mm), Nederlandse registratie
= Meer informatie =
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 70%
Merk opbouw: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Uitschuifbare opbouw: Ja
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OK-97-KJ
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 70%
Marka konstrukcji: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OK-97-KJ
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 70%
Marca da carroçaria: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OK-97-KJ
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 70%
Марка кузова: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OK-97-KJ
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 70%
Fabrikat av karosseri: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OK-97-KJ
- Havalı süspansiyon