Castera SS 33 2B | Drum Brakes | Toolbox | 2001 | NL-Trailer sættevogn nedbygget























































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger





































- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 235/75R17.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 45%; Dækprofil venstre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 45%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 45%; Dækprofil venstre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 45%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Leaf spring suspension
= Remarks =
Castera SS 33 2B | Drum Brakes | Toolbox | 2001 | NL-Trailer
ViN: VGVSS332B11SV0358
Transport services by road:
NL Transit plates with insurance + €150,-
Transport services by shipping:
Transport to port (Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam) + €300,-
Transport to port Zeebrugge + €400,-
More about Geerts Trucks & Trailers:
Youtube Channel Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Instagram Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Facebook Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Tiktok Geerts Trucks & Trailers: https:vis kontakter
Linkedin Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Like and Subscribe for our NEWEST stock
= More information =
Tyre size: 235/75R17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 45%; Tyre profile left outer: 45%; Tyre profile right outer: 45%; Tyre profile right outer: 45%
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 45%; Tyre profile left outer: 45%; Tyre profile right outer: 45%; Tyre profile right outer: 45%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Olivier Geerts or Edwin Geerts for more information
- Blattfederung
= Anmerkungen =
Castera SS 33 2B | Trommelbremsen | Werkzeugkasten | 2001 | NL-Trailer
Fahrgestellnummer: VGVSS332B11SV0358
Transportdienstleistungen auf der Straße:
NL-Transitkennzeichen mit Versicherung + €150,-
Transportleistungen per Spedition:
Transport zum Hafen (Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam) + €300,-
Transport zum Hafen Zeebrugge + €400,-
Mehr über Geerts Trucks & Trailers:
Youtube-Kanal Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Instagram Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Facebook Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Tiktok Geerts Trucks & Trailers: https:vis kontakter
Linkedin Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Liken und abonnieren Sie unsere NEUESTE Aktie
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 235/75R17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 45%; Reifen Profil links außen: 45%; Reifen Profil rechts innerhalb: 45%; Reifen Profil rechts außen: 45%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 45%; Reifen Profil links außen: 45%; Reifen Profil rechts innerhalb: 45%; Reifen Profil rechts außen: 45%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Olivier Geerts oder Edwin Geerts, um weitere Informationen zu erhalten.
- Suspensión
= Comentarios =
Castera SS 33 2B | Frenos de tambor | Caja de herramientas | 2001 | NL-Tráiler
Número de registro: VGVSS332B11SV0358
Servicios de transporte por carretera:
Placas NL Transit con seguro + €150,-
Servicios de transporte por envío:
Transporte al puerto (Amberes/Rotterdam/Amsterdam) + €300,-
Transporte al puerto de Zeebrugge + €400,-
Más información sobre camiones y remolques Geerts:
Canal de Youtube Camiones y remolques Geerts: vis kontakter
Instagram Camiones y remolques Geerts: vis kontakter
Facebook Camiones y remolques Geerts: vis kontakter
Camiones y remolques Tiktok Geerts: https:vis kontakter
Linkedin Camiones y remolques Geerts: vis kontakter
Me gusta y suscríbete para recibir nuestras acciones MÁS NUEVAS
= Más información =
Tamaño del neumático: 235/75R17.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 45%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 45%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Suspension de feuille
= Remarques =
Castéra SS 33 2B | Freins à tambour | Boîte à outils | 2001 | NL-Remorque
ViN : VGVSS332B11SV0358
Services de transport par route :
Plaques NL Transit avec assurance + 150 €
Services de transport par expédition :
Transport jusqu'au port (Anvers/Rotterdam/Amsterdam) + 300,- €
Transport jusqu'au port de Zeebrugge + 400 €,-
En savoir plus sur Geerts Trucks & Trailers :
Chaîne Youtube Geerts Trucks & Trailers : vis kontakter
Instagram Geerts Trucks & Trailers : vis kontakter
Facebook Geerts Trucks & Trailers : vis kontakter
Tiktok Geerts Camions et remorques : https:vis kontakter
Linkedin Geerts Camions et remorques : vis kontakter
Aimez et abonnez-vous pour notre NOUVEAU stock
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 235/75R17.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 45%; Sculptures des pneus gauche externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 45%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 45%; Sculptures des pneus gauche externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 45%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Bladvering
= Bijzonderheden =
Castera SS 33 2B | Drum Brakes | Toolbox | 2001 | NL-Trailer
ViN: VGVSS332B11SV0358
Transport services by road:
NL Transit plates with insurance + €150,-
Transport services by shipping:
Transport to port (Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam) + €300,-
Transport to port Zeebrugge + €400,-
More about Geerts Trucks & Trailers:
Youtube Channel Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Instagram Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Facebook Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Tiktok Geerts Trucks & Trailers: https:vis kontakter
Linkedin Geerts Trucks & Trailers: vis kontakter
Like and Subscribe for our NEWEST stock
= Meer informatie =
Bandenmaat: 235/75R17.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 45%; Bandenprofiel linksbuiten: 45%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 45%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 45%
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 45%; Bandenprofiel linksbuiten: 45%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 45%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 45%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Olivier Geerts of Edwin Geerts
- Resory
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 235/75R17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 45%; Profil opon lewa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 45%; Profil opon lewa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 235/75R17.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 45%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 45%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 235/75R17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 45%; Профиль шин левое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 45%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 45%; Профиль шин левое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 45%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 235/75R17.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 45%; Däckprofil lämnades utanför: 45%; Däckprofil innanför höger: 45%; Däckprofil utanför höger: 45%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 45%; Däckprofil lämnades utanför: 45%; Däckprofil innanför höger: 45%; Däckprofil utanför höger: 45%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra