

LAG sættevogn tippelad





































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger





















































Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 5%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 15%
Bagaksel 3: Dækprofil højre: 5%; Bremser: skivebremser
Skade: fri for skader
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 5%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 2: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 15%
Rear axle 3: Tyre profile right: 5%; Brakes: disc brakes
Damages: none
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 5%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 15%
Zadní náprava 3: Profil pneumatiky vpravo: 5%; Brzdy: kotoučové brzdy
Poškození: bez poškození
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 5%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 15%
Hinterachse 3: Reifen Profil rechts: 5%; Bremsen: Scheibenbremsen
Schäden: keines
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 5%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 15%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático derecha: 5%; Frenos: frenos de disco
Daños: ninguno
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 5%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 15%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus droite: 5%; Freins: freins à disque
Dommages: aucun
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 5%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 15%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja jobbra: 5%; Fékek: tárcsafékek
Kár: sérülésmentes
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 5%; Profilo del pneumatico destra: 25%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 15%
Asse posteriore 3: Profilo del pneumatico destra: 5%; Freni: freni a disco
Danni: senza danni
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 5%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 15%
Achteras 3: Bandenprofiel rechts: 5%; Remmen: schijfremmen
Schade: schadevrij
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 5%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 15%
Oś tylna 3: Profil opon prawa: 5%; Hamulce: hamulce tarczowe
Uszkodzenia: brak
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 5%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 15%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu direita: 5%; Travões: travões de disco
Danos: nenhum
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 5%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 15%
Задний мост 3: Профиль шин справа: 5%; Тормоза: дисковые тормоза
Повреждения: без повреждений
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 5%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 15%
Zadná náprava 3: Profil pneumatiky vpravo: 5%; Brzdy: kotúčové brzdy
Poškodenie: bez poškodenia
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 5%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 15%
Bakaxel 3: Däckprofil rätt: 5%; Bromsar: skivbromsar
Skada på fordon: skadefri