Fruehauf 2 Axle , Steel Tipper , Drum brakes, Spring suspension sættevogn tippelad












Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger




















Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Gulvhøjde i lastrum: 142 cm
Tiplad: Tilbage
Skade: fri for skader
Tyre size: 385/65 R - 22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Functional
Height of cargo floor: 142 cm
Tipper: Back
Condition
Damages: none
Other information
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Additional information
Please contact Willem Zelissen for more information
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: listové odpružení
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Výška ložné plochy: 142 cm
Sklápěč: Za
Poškození: bez poškození
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Höhe der Ladefläche: 142 cm
Kipper: Hinten
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Altura piso de carga: 142 cm
Volquete: Trasera
Daños: ninguno
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Hauteur du plancher de chargement: 142 cm
Kipper: Arrière
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
A rakodópadló magassága: 142 cm
Billenőplatós: A mögött
Kár: sérülésmentes
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione a balestra
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Altezza del piano di carico: 142 cm
Ribaltabile: Dietro
Danni: senza danni
Bandenmaat: 385/65 R - 22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Functioneel
Hoogte laadvloer: 142 cm
Kipper: Achter
Staat
Schade: schadevrij
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Wysokość podłogi ładowni: 142 cm
Wywrotka: Tył
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Altura do piso da bagageira: 142 cm
Camião basculante: Retroceder
Danos: nenhum
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Высота грузового пола: 142 cm
Самосвал: Сзади
Повреждения: без повреждений
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: listové odpruženie
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Výška nakladacej podlahy: 142 cm
Sklápač: Za
Poškodenie: bez poškodenia
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Höjd på lastgolv: 142 cm
Tippbil: Bakom
Skada på fordon: skadefri