Mercedes-Benz Sprinter 314 Sprinter 314CDI Koffer 4.14m Manual Euro6b lastbil kassevogn < 3.5t



































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger













Foraksel: Maks. akselbelastning: 1650 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 2250 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 1650 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 2250 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Financial information
Price: On request
VAT/margin: VAT qualifying
Other information
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Koffer (Innenmasse: 4.14m lang/ 2.10m breit/ 2.27m hoch)
4x2
blattgefedert
Manualgetriebe
Euro 6-B mit Partikelfilter
zGG 3.500kg - Nutzlast 1.005kg
Total-Länge LKW 6.81m
Radstand 4.31m
Reifen 40%
60L Tank
Zentralverriegelung
Spoiler
Klima
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 1650 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 2250 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Eje delantero: Carga máxima del eje: 1650 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 2250 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
IVA/margen: IVA deducible
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 1650 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 2250 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
TVA/marge: TVA déductible
anno 12/2016
km 141.980
furgone (misure interne: 4.14m lungo/ 2.10m largo/ 2.27m alto)
4x2
balestrato
cambio manuale
Euro 6b con filtro antiparticolato
PTT 3.500kg - portata 1.005kg
lunghezza totale del veicolo 6.81m
gomme 40%
passo 4.31m
serbatoio 60L
chiusura centralizzata
spoiler
aria condizionata
ABS
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 1650 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 2250 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 1650 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 2250 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 1650 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 2250 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
IVA/margem: IVA elegível
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 1650 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 2250 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
НДС/маржа: С вычетом НДС
Framaxel: Max. axellast: 1650 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 2250 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare