Annoncens Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse er blevet solgt, og er ikke inkluderet i søgningen!
Lignende reklamer
Omar OMAR 20 anhænger kølekasse Omar OMAR 20 59.900 € Anhænger kølekasse 2018 11.820 kg Nederlandene, Vuren
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse - Autoline
Solgt
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 1 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 2 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 3 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 4 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 5 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 6 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 7 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 8 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 9 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 10 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 11 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 12 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 13 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 14 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 15 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 16 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 17 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 18 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 19 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 20 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 21 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 22 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 23 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 24 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 25 - Autoline
Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse | Billede 26 - Autoline
1/26
Mærke: Draco
Model: MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr
Første registreringsdato: 2011-04-29
Nyttelast: 10.840 kg
Nettovægt: 7.160 kg
Totalvægt: 18.000 kg
Sted: Nederlandene Tilburg6526 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 19-WH-FF
Leasing en mulighed
Oprettelsesdato: mere end en måned
Beskrivelse
Hovedmål: 10,5 m × 2,55 m × 3,75 m
Karosseri
Karosserimål: 7,34 m × 2,35 m × 2,19 m
Aksler
Mærke: ROR
Antal aksler: 2
Akselafstand: 7.400 mm
Første aksel: 385 / 65 / R22.5
Anden aksel: 385 / 65 / R22.5
Ekstraudstyr
Bagsmæklift
Tilstand
Tilstand: brugte

Flere oplysninger — Draco MZS218 / Frigo Trailer / Carrier -30 gr anhænger kølekasse

Dansk
Generelle oplysninger
Modelår: 2025

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 / 65 / R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Midterste aksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%

Funktionelle
Læssebagsmæk: Dhollandia DHSMR.20, skydelift, 1500 kg
Karosserifabrikat: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Afkøling af motor: diesel (973 driftstimer)
Vægtykkelse: 50 mm
General information
Model year: 2025

Axle configuration
Tyre size: 385 / 65 / R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Middle axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%

Functional
Tail lift: Dhollandia DHSMR.20, slider lift, 1500 kg
Make of bodywork: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Cooling engine: diesel (973 operating hours)
Wall thickness: 50 mm
Allgemeine Informationen
Modelljahr: 2025

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 / 65 / R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Mittenachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%

Funktionell
Ladebordwand: Dhollandia DHSMR.20, unterfahrbare Klappe, 1500 kg
Marke des Aufbaus: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Kühlmotor: Diesel (973 Betriebsstunden)
Wandstärke: 50 mm
Información general
Año del modelo: 2025

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 / 65 / R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje central 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%

Funcional
Trampilla elevadora: Dhollandia DHSMR.20, trampilla elevadora, 1500 kg
Marca carrocería: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Motor de refrigeración: diésel (973 horas de funcionamiento)
Grosor del tabique: 50 mm
Informations générales
Année du modèle: 2025

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 / 65 / R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu central 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%

Pratique
Trappe de chargement: Dhollandia DHSMR.20, soupape inférieure, 1500 kg
Marque de construction: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Moteur frigorifique: diesel (973 heures de fonctionnement)
Épaisseur de paroi: 50 mm
Wij doen onze uiterste best u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie op onze website.

Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten twv € 250,00.

Bezoek onze website www.kuijperstrading.nl voor meer foto's.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Modeljaar: 2025

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 / 65 / R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Middenas 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Middenas 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%

Functioneel
Laadklep: Dhollandia DHSMR.20, onderschuifklep, 1500 kg
Merk opbouw: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Koelmotor: diesel (973 draaiuren)
Wanddikte: 50 mm
Informacje ogólne
Rok modelu: 2025

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 / 65 / R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś środkowa 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Dhollandia DHSMR.20, Winda załadowcza, 1500 kg
Marka konstrukcji: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Chłodzenie silnika: olej napędowy (973 godziny pracy)
Grubość ściany: 50 mm
Informações gerais
Ano do modelo: 2025

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 / 65 / R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo intermédio 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%

Funcional
Monta-cargas: Dhollandia DHSMR.20, elevação do deslizador, 1500 kg
Marca da carroçaria: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Motor de refrigeração: diesel (973 horas de funcionamento)
Espessura da parede: 50 mm
Общая информация
Модельный год: 2025

Конфигурация осей
Размер шин: 385 / 65 / R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Средний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: Dhollandia DHSMR.20, заднее выдвижное подъемное устройство, 1500 kg
Марка кузова: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Охлаждение двигателя: дизельное топливо (973 часы работы)
Толщина стенки: 50 mm
Allmän information
Modellår: 2025

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 / 65 / R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Centralaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%

Funktionell
Baklucka: Dhollandia DHSMR.20, underschuifklep, 1500 kg
Fabrikat av karosseri: Brinks Carrosserie Carrier Supra 950 U MT
Motor för kylning: diesel (973 körtimmar)
Väggtjocklek: 50 mm