GS Meppel - AC-2800 N - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT anhænger containerchassis

















Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger









































- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: WR-39-ZK
- Air suspension
- Air suspension system
= More information =
Brakes: drum brakes
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Registration number: WR-39-ZK
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: WR-39-ZK
- Suspensión neumática
= Más información =
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: WR-39-ZK
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: WR-39-ZK
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
= Bijzonderheden =
Merk : GS Meppel
Kenteken : WR-39-ZK
Type : AC-2800 N
Inrichting : Rollenbaan
Bouwjaar : 1997
Vering : Lucht
Triangel : Vaste rechte triangel
Trekoog : 50 mm
Banden : 275/70 R22.5 gemiddeld 70%
Afmetingen:
Totale lengte : 9.850 mm
Werklengte : 7.000 mm
Laadvloer hoogte : 1.180 mm
Overige specificaties:
- Aanhangwagen uitgevoerd met een liftas
- Aanhangwagen voorzien van centrale vetsmering
- Aanhangwagen voorzien van een kunststof kist
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: WR-39-ZK
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: WR-39-ZK
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: WR-39-ZK
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: WR-39-ZK
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: WR-39-ZK