Van Hool 40FT HC-chassis, DISCBRAKES, liftaxle, extendable Sættevogn containerchassis















































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger











































- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 35%
Karosserifabrikat: Van Hool High-Cube Chassis
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
2007 VAN HOOL with MB axles + disc brakes, ABS/EBS, 1st axle = lift axle, rear extendable, empty weight: 5,680kg, max mass: 38,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 8/6/3mm: R: 4/7/5mm), Belgian registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 35%
Functional
Make of bodywork: Van Hool High-Cube Chassis
Extendable superstructure: Yes
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
2007 VAN HOOL mit MB-Achsen + Scheibenbremsen, ABS/EBS, 1. Achse = Liftachse, hinten ausziehbar, Leergewicht: 5.680 kg, max. Masse: 38.000 kg, Bereifung 385/65-R22,5 (L: 8/ 6/3 mm: R: 4/7/5 mm), belgische Zulassung
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 35%
Marke des Aufbaus: Van Hool High-Cube Chassis
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Marca carrocería: Van Hool High-Cube Chassis
Superestructura extensible: Sí
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 35%
Marque de construction: Van Hool High-Cube Chassis
Superstructure extensible: Oui
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
- Zračni ovjes
- Tárcsafékek
- Sospensioni pneumatiche
- 3 assen
- Luchtvering
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
2007 VAN HOOL met MB-assen + schijfremmen, ABS/EBS, 1e as = liftas, achter-uitschuifbaar, leeggewicht: 5.680kg, max massa: 38.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 8/6/3mm: R: 4/7/5mm), Belgische registratie
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 35%
Merk opbouw: Van Hool High-Cube Chassis
Uitschuifbare opbouw: Ja
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 35%
Marka konstrukcji: Van Hool High-Cube Chassis
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 35%
Marca da carroçaria: Van Hool High-Cube Chassis
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 35%
Марка кузова: Van Hool High-Cube Chassis
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 35%
Fabrikat av karosseri: Van Hool High-Cube Chassis
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Havalı süspansiyon