Trailor SYY3TT Sættevogn containerchassis

























Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger
































Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Affjedring: luftaffjedring
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Theo Zegers for yderligere oplysninger
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Suspension: air suspension
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Theo Zegers for more information
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Federung: Luftfederung
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Federung: Luftfederung
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Theo Zegers, um weitere Informationen zu erhalten.
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Suspensión: suspensión neumática
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Theo Zegers para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Suspension: suspension pneumatique
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Theo Zegers pour plus d'informations
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Felfüggesztés: hidraulikus felfüggesztés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Felfüggesztés: légrugózás
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Theo Zegers-vel
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Vering: luchtvering
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Vering: luchtvering
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Theo Zegers
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Theo Zegers
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Suspensão: suspensão pneumática
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Theo Zegers para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Подвеска: пневматическая подвеска
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Theo Zegers для получения дополнительной информации
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Fjädring: luftfjädring
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Theo Zegers för mer information