D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis

PDF
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 1 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 2 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 3 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 4 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 5 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 6 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 7 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 8 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 9 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 10 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 11 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 12 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 13 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 14 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 15 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 16 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 17 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 18 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 19 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 20 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 21 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 22 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 23 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 24 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 25 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 26 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 27 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 28 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 29 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 30 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 31 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 32 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 33 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 34 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 35 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 36 - Autoline
D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis | Billede 37 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/37
PDF
5.500 €
Nettopris
≈ 41.060 kr.
Kontakt sælgeren
Mærke: D-Tec
År: 2007-09
Første registreringsdato: 2007-09
Nyttelast: 37.700 kg
Nettovægt: 5.300 kg
Totalvægt: 43.000 kg
Sted: Nederlandene Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: OJ21ZX
Oprettelsesdato: 5. nov. 2025
Beskrivelse
Hovedmål: bredde - 2,47 m
Aksler
Mærke: BPW ECO Plus
Antal aksler: 3
Akselafstand: 8.820 mm
Første aksel: 385/55-R22.5
Anden aksel: 385/55-R22.5
Tredje aksel: 385/55-R22.5
Bremser
ABS
EBS
Tilstand
Tilstand: brugte

Flere oplysninger — D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS Sættevogn containerchassis

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/55-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%

Funktionelle
Karosserifabrikat: D-TEC FT-43-03V
Indtrækkeligt karosseri: Ja

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OJ-21-ZX
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes

= Remarks =

09/2007 D-TEC FT-43-03V 45FT HC multi chassis with ABS/EBS, BPW Eco-Plus axles with drum brakes, front, middle and rear extendable, 1st axle = lift axle, unladen weight: 5,300kg, max. mass: 43,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 9/10/12mm; R: 5/13/12mm), Dutch registration. Please note: rear section does not extend!!!

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/55-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%

Functional
Make of bodywork: D-TEC FT-43-03V
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OJ-21-ZX

Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Въздушно окачване
= Další možnosti a příslušenství =

- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/55-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%

Funkční
Značka karoserie: D-TEC FT-43-03V
Zatahovací karoserie: Ano

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý

Identifikace
Registrační číslo: OJ-21-ZX
= Weitere Optionen und Zubehör =

- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen

= Anmerkungen =

09/2007 D-TEC FT-43-03V 45FT HC MULTI Wechsellfahrgestell mit ABS/EBS, BPW Eco-Plus Achsen mit Trommelbremsen, Vorder-, Mittel- und Hinten ausziehbar, 1. Achse = Liftachse, Leergewicht: 5.300 kg, zulässiges Gesamtgewicht: 43.000 kg, Reifen 385/65-R22.5 (L: 9/10/12 mm; H: 5/13/12 mm), niederländische Zulassung. Hinweis: Das Heck ist nicht ausziehbar!

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%

Funktionell
Marke des Aufbaus: D-TEC FT-43-03V
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OJ-21-ZX

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión neumática

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%

Funcional
Marca carrocería: D-TEC FT-43-03V
Superestructura extensible: Sí

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OJ-21-ZX
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%

Pratique
Marque de construction: D-TEC FT-43-03V
Superstructure extensible: Oui

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OJ-21-ZX

Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/55-R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 55%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%

Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: D-TEC FT-43-03V
Visszahúzható karosszéria: Igen

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

Azonosítás
Rendszám: OJ-21-ZX
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Sospensioni pneumatiche

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/55-R22.5
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 55%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%

Funzionale
Marca della carrozzeria: D-TEC FT-43-03V
Corpo retrattile: Sì

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono

Identificazione
Numero di immatricolazione: OJ-21-ZX
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen

= Bijzonderheden =

09/2007 D-TEC FT-43-03V 45FT HC multi chassis met ABS/EBS, BPW Eco-Plus assen met trommelremmen, voor, midden en achter uitschuifbaar, 1e as = liftas, leeggewicht: 5.300kg, max. massa: 43.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 9/10/12mm; R: 5/13/12mm), Nederlandse registratie. Let op: achterste deel schuift niet uit!!!

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%

Functioneel
Merk opbouw: D-TEC FT-43-03V
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OJ-21-ZX

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/55-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: D-TEC FT-43-03V
Wysuwana nadbudowa: Tak

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OJ-21-ZX
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/55-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%

Funcional
Marca da carroçaria: D-TEC FT-43-03V
Superestrutura extensível: Sim

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OJ-21-ZX
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/55-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%

Функциональность
Марка кузова: D-TEC FT-43-03V
Выдвижной кузов: Да

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OJ-21-ZX
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/55-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%

Funkčné
Značka karosérie: D-TEC FT-43-03V
Sťahovacia karoséria: Áno

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré

Identifikácia
Registračné číslo: OJ-21-ZX
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/55-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: D-TEC FT-43-03V
Utdragbar kaross: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OJ-21-ZX
- Havalı süspansiyon
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
5.950 € ≈ 44.420 kr.
Sættevogn containerchassis
2006
Nyttelast 37.650 kg Nettovægt 5.350 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
6.850 € ≈ 51.140 kr.
Sættevogn containerchassis
2008
Nyttelast 37.700 kg Nettovægt 5.300 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.985 € ≈ 37.220 kr.
Sættevogn containerchassis
2006
Nyttelast 34.850 kg Nettovægt 4.150 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
16 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.985 € ≈ 37.220 kr.
Sættevogn containerchassis
2006
Nyttelast 34.850 kg Nettovægt 4.150 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
16 år på Autoline
Kontakt sælgeren
4.985 € ≈ 37.220 kr.
Sættevogn containerchassis
2006
Nyttelast 34.850 kg Nettovægt 4.150 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
16 år på Autoline
Kontakt sælgeren
3.250 € ≈ 24.260 kr.
Sættevogn containerchassis
2008
Nyttelast 33.860 kg Nettovægt 5.140 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Roosendaal
Bronkhorst Trading
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
6.750 € ≈ 50.390 kr.
Sættevogn containerchassis
2006
Nyttelast 37.700 kg Nettovægt 5.300 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Sættevogn containerchassis
2006
Nettovægt 3.600 kg
Nederlandene, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
21 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.500 € ≈ 41.060 kr.
Sættevogn containerchassis
2009
Nyttelast 28.820 kg Nettovægt 3.180 kg Antal aksler 2
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
16 år på Autoline
Kontakt sælgeren
9.000 € ≈ 67.190 kr.
Sættevogn containerchassis
2008
Antal aksler 4
Nederlandene, Hoogerheide
Kontakt sælgeren
18.500 € ≈ 138.100 kr.
Sættevogn containerchassis
2006
Nyttelast 53.820 kg Nettovægt 8.180 kg Antal aksler 5
Nederlandene, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
10 år på Autoline
Kontakt sælgeren
6.850 € ≈ 51.140 kr.
Sættevogn containerchassis
2009
Nyttelast 37.700 kg Nettovægt 5.300 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.950 € ≈ 44.420 kr.
Sættevogn containerchassis
2011
Nyttelast 37.790 kg Hjulophæng luft/luft Nettovægt 5.210 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Drachten
Boonstra Schadevoertuigen
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Sættevogn containerchassis
2006
Nyttelast 37.700 kg Nettovægt 5.300 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.500 € ≈ 41.060 kr.
Sættevogn containerchassis
2009
Nyttelast 28.820 kg Nettovægt 3.180 kg Antal aksler 2
Nederlandene, Roosendaal
Equipped4U BV
16 år på Autoline
Kontakt sælgeren
15.750 € ≈ 117.600 kr.
Sættevogn containerchassis
2005
Nyttelast 48.010 kg Nettovægt 11.990 kg Antal aksler 5
Nederlandene, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.950 € ≈ 44.420 kr.
Sættevogn containerchassis
2007
Nyttelast 37.600 kg Nettovægt 5.400 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.950 € ≈ 44.420 kr.
Sættevogn containerchassis
2007
Nyttelast 37.017 kg Nettovægt 3.983 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
5.950 € ≈ 44.420 kr.
Sættevogn containerchassis
2007
Nyttelast 33.190 kg Nettovægt 5.810 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Vuren
Kontakt sælgeren
5.650 € ≈ 42.180 kr.
Sættevogn containerchassis
2007
Nyttelast 37.017 kg Nettovægt 3.983 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren