Bulthuis 80m3 390H Cargo Floor Stuuras good condition! walking floor





































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger
















- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 50%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65R22,5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 60%; Bremser: skivebremser
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OF-14-TG
- Air suspension
- BPW Axles
- Cargo Floor
- DRUM BRAKES
- Roll - top cover
- Steering axle
= Remarks =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Axle configuration
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Brakes: drum brakes
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 50%; Brakes: drum brakes
Rear axle 3: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 60%; Brakes: disc brakes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Identification
Registration number: OF-14-TG
Additional information
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
- BPW Achsen
- Cargo Floor
- Lenkachse
- Luftfederung
- Roll plane - abdeckung
- Trommel Bremsen
= Anmerkungen =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 50%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 60%; Bremsen: Scheibenbremsen
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Kennzeichen: OF-14-TG
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- Suspensión neumática
= Más información =
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65R22,5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Frenos: frenos de disco
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Matrícula: OF-14-TG
- BPW Axles
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 50%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65R22,5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 60%; Freins: freins à disque
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OF-14-TG
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs mérete: 385/65R22,5; Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Fékek: tárcsafékek
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
Rendszám: OF-14-TG
- afdekzeil
- BPW-Assen
- Cargo Floor
- Deuren
- Luchtvering
- Meeloopschot
- Stuuras
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Remmen: trommelremmen
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 50%; Remmen: trommelremmen
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 60%; Remmen: schijfremmen
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Kenteken: OF-14-TG
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 50%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 60%; Hamulce: hamulce tarczowe
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: OF-14-TG
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 50%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65R22,5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 60%; Travões: travões de disco
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Número de registo: OF-14-TG
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 50%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 3: Размер шин: 385/65R22,5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 60%; Тормоза: дисковые тормоза
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OF-14-TG
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 50%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65R22,5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 60%; Bromsar: skivbromsar
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OF-14-TG