Scania R480 / Retarder / AdBlue / Euro6 / 2 x Tank / Parking airco / NL trækker





















































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger















- Aluminiumsbrændstoftank
- Digital fartskriver
- Førerhusluftaffjedring
- Klimaanlæg
- Projektører
- Servostyring
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Registreringsnummer: 68-BKX-1
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Scania
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Cabin air suspension
- Climate control
- Digital tachograph
- Disc brakes
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 68-BKX-1
Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Functional
Make of bodywork: Scania
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Pieter van Hemert for more information
- Въздушно окачване на кабината
- Дискови спирачки
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Цифров тахограф
- Digitální tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kotoučové brzdy
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení kabiny
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Digitaler Tachograph
- Fahrerhaus-Luftfederung
- Fernlicht
- Klimaanlage
- Lufthorn
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Servolenkung
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 68-BKX-1
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Scania
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
- Αεροτομή οροφής
- Δισκόφρενα
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Ψηφιακός ταχογράφος
- υδραυλικό τιμόνι
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Frenos de disco
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática de la cabina
- Tacógrafo digital
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Matrícula: 68-BKX-1
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Funcional
Marca carrocería: Scania
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Digitaalinen ajopiirturi
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaamon ilmajousitus
- Ohjaustehostin
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Corne à air
- Direction assistée
- Freins à disque
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique de la cabine
- Tachygraphe numérique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Numéro d'immatriculation: 68-BKX-1
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Pratique
Marque de construction: Scania
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Digitalni tahograf
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Zračni ovjes kabine
- Digitális tachográf
- Fülke légrugós felfüggesztése
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Tárcsafékek
- Fari di profondità
- Freni a disco
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione pneumatica cabina
- Spoiler per il tetto
- Tachigrafo digitale
- Aluminium brandstoftank
- Bijrijderstoel
- Climate control
- Dakspoiler
- Dubbele branstoftank
- Koppelschotel
- Luchtgeveerde cabine
- Luchthoorn
- Opberglade
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Slaapplaats
- Standairco
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf digitaal
- Verstralers
= Bijzonderheden =
Scania R480
Euro6
Retarder
Automaat 2 pedalen
AdBlue
2 x Tank ( 700 + 500 liter )
Koelkast
Airco Climate control
Standkachel
Standairco
Adaptive cruise control
2 x Bed
Standaard trekker
Nette truck
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kijk op: vis kontakter
Weitere Fotos finden Sie unter: vis kontakter
For more photos see: vis kontakter
Para más fotos ver: vis kontakter
Więcej zdjęć znajdziesz na: vis kontakter
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 68-BKX-1
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Functioneel
Merk opbouw: Scania
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Luftfjæring i førerhuset
- Lufthorn
- Servostyring
- Skivebremser
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulce tarczowe
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Tachograf cyfrowy
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 68-BKX-1
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Scania
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática da cabina
- Tacógrafo digital
- Travão de discos
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Número de registo: 68-BKX-1
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Funcional
Marca da carroçaria: Scania
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Frâne cu disc
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică a cabinei
- Tahograf digital
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска кабины
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
- Цифровой тахограф
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Регистрационный номер: 68-BKX-1
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Функциональность
Марка кузова: Scania
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie kabíny
- Bränsletank av aluminium
- Digital färdskrivare
- Hyttluftfjädring
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Registreringsnummer: 68-BKX-1
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Scania
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Dijital takograf
- Disk frenler
- Havalı korna
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kabin havalı süspansiyon
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri