Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker

PDF
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 1 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 2 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 3 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 4 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 5 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 6 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 7 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 8 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 9 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 10 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 11 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 12 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 13 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 14 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 15 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 16 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 17 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 18 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 19 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 20 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 21 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 22 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 23 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 24 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 25 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 26 - Autoline
Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker | Billede 27 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/27
PDF
54.950 €
Nettopris
≈ 410.500 kr.
Kontakt sælgeren
Mærke: Mercedes-Benz
Type: trækker
År: 2015-10
Første registreringsdato: 2015-10
Kilometertal: 489.375 km
Nettovægt: 14.075 kg
Sted: Nederlandene Tilburg6532 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 278998240
Oprettelsesdato: 5. dec. 2025
Beskrivelse
Drevtype: Baghjulstræk
Hovedmål: længde - 7,65 m, bredde - 2,55 m
Motor
Motorydelse: 612 HK (450 kW)
Rumindhold: 15.569 cm³
Antal cylindre: 6
Euro: Euro 6
Gearkasse
Type: automatgear
Gear: 16
Aksler
Antal aksler: 4
Akselkonfiguration: 8x4
Hjulophæng: luft/luft
Tvillingehjul
Første aksel: 385/65/22.5, bremser - skive
Anden aksel: 385/65/22.5, bremser - skive
Tredje aksel: 315/80/22.5, bremser - skive
Fjerde aksel: 315/80/22.5, bremser - skive
Bremser
ABS
Retarder
Førerhus og komfort
Fartpilot
Køleskab
Solskærm
Kabine
Sovekabine
Yderligere muligheder
Klimaanlæg
Bilvarmer
Elruder
Multimedier
Autoradio: CD
Sikkerhedsfunktioner
Centrallås
Differentialespærring
Optik
Tågelygter
Ekstraudstyr
ASR
AdBlue-beholder
Yderligere udstyr
Værktøjskasse
Tilstand
Tilstand: brugte
Flere oplysninger
Farve: blå

Flere oplysninger — Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP! trækker

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Læder
- Læderinteriør
- Projektører
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker

Transmission
Transmission: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 gear, Automatisk

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80/22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80/22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: VIAB Turbokoppeling

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader

Yderligere oplysninger
Kontakt Bas Wolfs for yderligere oplysninger
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Leather interior
- Spotlights
- Vehicle heater

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor

Transmission
Transmission: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 gears, Automatic

Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Front axle 2: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80/22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80/22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: VIAB Turbokoppeling

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none

Additional information
Please contact Bas Wolfs or Bas Wolfs for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Кожена тапицерия
- Кожен интериор
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
= Další možnosti a příslušenství =

- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Kožený interiér
- Kůže
- Ovládání klimatizace
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka

= Další informace =

Obecné informace
Nástavba: Standardní tahač

Převodovka
Převodovka: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 převody, Automatické

Konfigurace náprav
Přední náprava 1: Velikost pneumatiky: 385/65/22.5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Přední náprava 2: Velikost pneumatiky: 385/65/22.5; Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/80/22.5; Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 60%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 60%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 60%; Profil pneumatiky vpravo venku: 60%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/80/22.5; Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: redukce náboje

Funkční
Značka karoserie: VIAB Turbokoppeling

Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernlicht
- Klimaanlage
- Leder-Interieur
- Lederpolster
- Lufthorn
- Standheizung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM

Getriebe
Getriebe: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 Gänge, Automatik

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80/22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80/22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: VIAB Turbokoppeling

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bas Wolfs oder Bas Wolfs, um weitere Informationen zu erhalten.
- Δερμάτινη ταπετσαρία
- Δερμάτινο εσωτερικό
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Interior de cuero
- Luces brillantes
- Tanque de combustible de aluminio
- Tapicería de cuero

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar

Transmisión
Transmisión: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 marchas, Automático

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80/22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80/22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: VIAB Turbokoppeling

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con Bas Wolfs para obtener más información.
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Kohdevalot
- Lämmitin
- Nahkasisustus
- Nahkaverhoilu
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Chauffage
- Climate control
- Corne de l'air
- Intérieur cuir
- Lumières vives
- Revêtement cuir
- Réservoir de carburant en aluminium

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard

Transmission
Transmission: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 vitesses, Automatique

Configuration essieu
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80/22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80/22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: VIAB Turbokoppeling

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun

Informations complémentaires
Veuillez contacter Bas Wolfs pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijač
- Grijač vozila
- Kožna unutrašnjost
- Kožne presvlake
- Reflektori
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Bőr
- Bőrborítású beltér
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Spotlámpák

= További információk =

Általános információk
Felépítmény: Standard vontató

Sebességváltó
Sebességváltó: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 fogaskerekek, Automatikus

Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65/22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65/22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80/22.5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80/22.5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: VIAB Turbokoppeling

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Bas Wolfs-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Interni in pelle
- Pelle
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Sovrastruttura: Trattore standard

Trasmissione
Trasmissione: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 ingranaggi, Automatico

Configurazione dell'asse
Asse anteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 385/65/22.5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Asse anteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385/65/22.5; Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/80/22.5; Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 60%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 60%; Profilo del pneumatico interno destro: 60%; Profilo del pneumatico esterno destro: 60%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/80/22.5; Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione del mozzo

Funzionale
Marca della carrozzeria: VIAB Turbokoppeling

Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Lederen bekleding
- Luchthoorn
- Radio/cd/audio systeem
- Standkachel
- Verstralers

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker

Transmissie
Transmissie: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80/22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80/22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: VIAB Turbokoppeling

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bas Wolfs of Bas Wolfs
- Drivstofftank i aluminium
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Setetrekk i skinn
- Skinninteriør
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Skórzane wnętrze
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Tapicerka skórzana

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik

Skrzynia biegów
Pędnia: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 biegi, Automat

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: VIAB Turbokoppeling

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bas Wolfs
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Estofos em pele
- Holofotes
- Interior em pele
- Sofagem de parque

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard

Transmissão
Transmissão: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 velocidades, Automática

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80/22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80/22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: VIAB Turbokoppeling

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum

Informações adicionais
Contacte Bas Wolfs para obter mais informações
- Aerotermă
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Interior din piele
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Tapițerie din piele
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Климат-контроль
- Кожаная обивка
- Кожаный салон
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач

Трансмиссия
Трансмиссия: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 передачи, Автоматическая

Конфигурация осей
Передний мост 1: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80/22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80/22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: VIAB Turbokoppeling

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений

Дополнительная информация
Свяжитесь с Bas Wolfs для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Hliníková palivová nádrž
- Koža
- Kožený interiér
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Reflektory
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Nadstavba: Štandardný ťahač

Prevodovka
Prevodovka: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 prevody, Automatické

Konfigurácia náprav
Predná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 385/65/22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Predná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385/65/22.5; Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/80/22.5; Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 60%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 60%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 60%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 60%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/80/22.5; Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: redukcia náboja

Funkčné
Značka karosérie: VIAB Turbokoppeling

Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Skinninteriör
- Skinnklädsel
- Spotlights
- Tyfon
- Värmare

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor

Transmission
Transmission: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 växlar, Automatisk

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65/22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65/22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80/22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80/22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: VIAB Turbokoppeling

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri

Ytterligare information
Kontakta Bas Wolfs för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Deri
- Deri iç alan
- Havalı korna
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Spot lambaları
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
13.450 € ≈ 100.500 kr.
Trækker
2014
731.693 km
Motorydelse 421 HK (309 kW) Euro Euro 5 Brændstof diesel Nyttelast 11.196 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Tilburg
WOLFS TRUCKS
8 år på Autoline
Kontakt sælgeren
48.900 € ≈ 365.300 kr.
Trækker
2014
342.000 km
Motorydelse 420 HK (309 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
69.800 € ≈ 521.400 kr.
Trækker
2015
593.462 km
Motorydelse 630 HK (463 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 180.000 kg
Nederlandene, Bergschenhoek
Tony Trucks
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
46.900 € ≈ 350.300 kr.
Trækker
2016
736.400 km
Motorydelse 630 HK (463 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
11.500 € ≈ 85.900 kr.
Trækker
2015
821.000 km
Motorydelse 450 HK (331 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 4x2 Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Schoondijke
I.T.C. BV
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
15.900 € ≈ 118.800 kr.
Trækker
2015
812.500 km
Motorydelse 450 HK (331 kW) Euro Euro 6 Nyttelast 11.286 kg
Nederlandene, Hoogerheide
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Trækker
2015
930.542 km
Motorydelse 421 HK (309 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 11.353 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Heijen
H.O.G. Handelsonderneming B.V.
7 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Trækker
2015
440.000 km
Motorydelse 625 HK (459 kW) Euro Euro 6
Nederlandene, Assen
De Borg Trading Company
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Trækker
2015
493.000 km
Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 27.020 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Assen
De Borg Trading Company
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Trækker
2015
367.000 km
Motorydelse 625 HK (459 kW) Euro Euro 6
Nederlandene, Assen
De Borg Trading Company
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Trækker
2015
367.000 km
Motorydelse 630 HK (463 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 500.000 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Trækker
2015
749.194 km
Motorydelse 630 HK (463 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4 Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Oss
Battels Trucks
7 år på Autoline
Kontakt sælgeren
9.900 € ≈ 73.950 kr.
Trækker
2015
793.000 km
Motorydelse 430 HK (316 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng luft/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
12.950 € ≈ 96.730 kr.
Trækker
2015
721.614 km
Motorydelse 489 HK (359 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 11.763 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
12.950 € ≈ 96.730 kr.
Trækker
2015
789.403 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 11.763 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
17.900 € ≈ 133.700 kr.
Trækker
2015
929.800 km
Motorydelse 510 HK (375 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng luft/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
9.900 € ≈ 73.950 kr.
Trækker
2015
783.000 km
Motorydelse 430 HK (316 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng luft/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Ede
JB Trading bv
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
17.750 € ≈ 132.600 kr.
Trækker
2015
508.736 km
Motorydelse 450 HK (331 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 10.637 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft Drevtype Baghjulstræk
Nederlandene, Velddriel
Vos Trucks
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
13.800 € ≈ 103.100 kr.
Trækker
2015
639.371 km
Motorydelse 430 HK (316 kW) Euro Euro 6 Nyttelast 11.920 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Made
Scala Trucks B.V.
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
33.900 € ≈ 253.200 kr.
Trækker
2015
420.125 km
Motorydelse 430 HK (316 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 18.886 kg Akselkonfiguration 6x4
Nederlandene, Veghel
Kontakt sælgeren