DAF XF 460 FTG Euro6 trækker





















Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger











- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/55 R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70 R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Registreringsnummer: 43-BGL-1
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/55 R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Price: On request
Registration number: 43-BGL-1
Please contact Maurits Van Giessen for more information
- Въздушно окачване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Klimaanlage
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55 R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Kennzeichen: 43-BGL-1
Wenden Sie sich an Maurits Van Giessen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/55 R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70 R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción sencilla
Matrícula: 43-BGL-1
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Corne de l'air
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: réduction simple
Numéro d'immatriculation: 43-BGL-1
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Fari di profondità
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standkachel
- Verstralers
= Bedrijfsinformatie =
Garage Verspui is de specialist als het gaat om de in- en verkoop van nieuwe en gebruikte DAF trucks. De absolute meerwaarde wordt geboden door de totaaloplossing die bestaat uit:
-Nieuwe trucks
-Jong gebruikte trucks
-Werkplaats
-Magazijn
-Opbouw-werkplaats nieuwe voertuigen
-Sloop gecertificeerd
-Financieringen
-Korte lijnen en direct contact
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55 R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Prijs: Op aanvraag
Kenteken: 43-BGL-1
Neem voor meer informatie contact op met Maurits Van Giessen
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/55 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Numer rejestracyjny: 43-BGL-1
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55 R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70 R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução simples
Número de registo: 43-BGL-1
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 385/55 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Размер шин: 315/70 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: один редуктор
Регистрационный номер: 43-BGL-1
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/55 R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70 R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Minskning: enda minskning
Registreringsnummer: 43-BGL-1
- Araç ısıtıcısı
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri