DAF CF 330 / Low Roof / TUV: 3-2026 / NL Truck trækker





































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger










- Aluminiumsbrændstoftank
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: 81-BGZ-4
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 295/80 R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Sleeping cabin
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 81-BGZ-4
Axle configuration
Tyre size: 295/80 R22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Sleeper Cab (spací kabina)
= Další informace =
Obecné informace
Nástavba: Standardní tahač
Kabina: pouze
Registrační číslo: 81-BGZ-4
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 295/80 R22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Údržba
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Liegeplatz
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Tacho digital
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 81-BGZ-4
Achskonfiguration
Refenmaß: 295/80 R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina litera
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 81-BGZ-4
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 295/80 R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine couchette
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 81-BGZ-4
Configuration essieu
Dimension des pneus: 295/80 R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Sleeper Cab
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: csak
Rendszám: 81-BGZ-4
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 295/80 R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Sovrastruttura: Trattore standard
Cabina: solo
Numero di immatricolazione: 81-BGZ-4
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 295/80 R22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Slaapcabine
- Tacho Digitaal
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 81-BGZ-4
Asconfiguratie
Bandenmaat: 295/80 R22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 81-BGZ-4
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 295/80 R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 81-BGZ-4
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 295/80 R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: 81-BGZ-4
Конфигурация осей
Размер шин: 295/80 R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Nadstavba: Štandardný ťahač
Kabína: iba
Registračné číslo: 81-BGZ-4
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 295/80 R22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Údržba
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 81-BGZ-4
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 295/80 R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Sleeper cab