Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo

PDF
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 1 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 2 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 3 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 4 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 5 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 6 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 7 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 8 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 9 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 10 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 11 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 12 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 13 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 14 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 15 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 16 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 17 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 18 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 19 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 20 - Autoline
Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo | Billede 21 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/21
PDF
Pris:
efter forespørgsel
Forhør om pris
Kontakt sælgeren
Mærke: Krone
År: 2010-11
Første registreringsdato: 2010-11-01
Nyttelast: 24.620 kg
Nettovægt: 7.380 kg
Totalvægt: 32.000 kg
Sted: Nederlandene Zaltbommel6530 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: Krone 2-asser koeler
Oprettelsesdato: 6. jun. 2025
Beskrivelse
Hovedmål: længde - 11,75 m, bredde - 2,6 m
Karosseri
Karosserimål: 11,12 m × 2,5 m × 2,56 m
Bagdøre
Aksler
Mærke: SAF
Antal aksler: 2
Akselafstand: 6.820 mm
Styreaksel
Første aksel: 385/65R22.5
Anden aksel: 385/65R22.5
Bremser
ABS
EBS
Ekstraudstyr
Bagsmæklift
Tilstand
Tilstand: brugte
Flere oplysninger
Farve: hvid

Flere oplysninger — Krone SZ / 2-Assige city koeltrailer / Carrier 1550 / Laadklep / Stuur sættevogn thermo

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Læssebagsmæk: Dhollandia DHSSUR80, skydelift, 2000 kg
Køling: -30 °C til 32 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (6748 driftstimer diesel; 636 elektrisk)

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Identifikation
Registreringsnummer: OL-76-FB

Yderligere oplysninger
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Air suspension system
- Disc brakes
- Extra steering axle

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%

Functional
Tail lift: Dhollandia DHSSUR80, slider lift, 2000 kg
Cooling: -30 °C to 32 °C
Cooling engine: diesel and electric (6748 operating hours diesel; 636 electric)

Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Financial information
Price: On request

Identification
Registration number: OL-76-FB

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Pieter van Hemert for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Ladebordwand: Dhollandia DHSSUR80, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Kühlung: -30 °C bis 32 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (6748 Betriebsstunden Diesel; 636 elektrisch)

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-76-FB

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Trampilla elevadora: Dhollandia DHSSUR80, trampilla elevadora, 2000 kg
Refrigeración: -30 °C hasta 32 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (6748 horas de funcionamiento diésel; 636 eléctrico)

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Identificación
Matrícula: OL-76-FB

Información complementaria
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Trappe de chargement: Dhollandia DHSSUR80, soupape inférieure, 2000 kg
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 32 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (6748 heures de fonctionnement diesel; 636 électrique)

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-76-FB

Informations complémentaires
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium vloer
- Bindrails
- Extra stuuras
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Ondervouw laadklep
- Schijfremmen
- Stuuras

= Bijzonderheden =

Krone 2-assige city koeltrailer
Inwendige maten: 1112 x 250 x 256 cm
BJ: 2010
Stuuras
Dhollandia ondervouwklep 2000 kg
Laadklep voorzien van eigen accu's
Carrier Vector 1550
6748 dieseluren
Diesel + Elektrisch
Aluminium vloer
Bindrails 3 rijen
SAF assen met schijfremmen

Reclame is bestickerd

Zeer nette NL trailer van 1e eigenaar
Direct inzetbaar; APK 18-11-2025

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's kijk op: vis kontakter
Weitere Fotos finden Sie unter: vis kontakter
For more photos see: vis kontakter
Para más fotos ver: vis kontakter
Więcej zdjęć znajdziesz na: vis kontakter

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Laadklep: Dhollandia DHSSUR80, onderschuifklep, 2000 kg
Koeling: -30 °C tot 32 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (6748 draaiuren diesel; 636 elektrisch)

Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag

Identificatie
Kenteken: OL-76-FB

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Dhollandia DHSSUR80, Winda załadowcza, 2000 kg
Chłodzenie: -30 °C do 32 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (6748 godziny pracy olej napędowy; 636 elektryczny)

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-76-FB

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Monta-cargas: Dhollandia DHSSUR80, elevação do deslizador, 2000 kg
Arrefecimento: -30 °C para 32 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (6748 horas de funcionamento diesel; 636 elétrico)

Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Identificação
Número de registo: OL-76-FB

Informações adicionais
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: Dhollandia DHSSUR80, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Охлаждение: -30 °C к 32 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (6748 часы работы дизельное топливо; 636 электрический)

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OL-76-FB

Дополнительная информация
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Baklucka: Dhollandia DHSSUR80, underschuifklep, 2000 kg
Kylning: -30 °C till 32 °C
Motor för kylning: diesel och el (6748 körtimmar diesel; 636 elektriska)

Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Identifiering
Registreringsnummer: OL-76-FB

Ytterligare information
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
Pris efter forespørgsel
2013
Nyttelast 31.857 kg Nettovægt 9.143 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Beuningen
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2014
Nyttelast 32.600 kg Nettovægt 8.400 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Lelystad
Kontakt sælgeren
6.950 € ≈ 51.840 kr.
2010
Nettovægt 8.950 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
6.950 € ≈ 51.840 kr.
2010
Nettovægt 8.950 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
13.950 € ≈ 104.100 kr.
2016
Nyttelast 30.250 kg Nettovægt 8.750 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
13.900 € ≈ 103.700 kr.
2014
Nyttelast 33.418 kg Nettovægt 8.582 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Zaltbommel
Kontakt sælgeren
13.950 € ≈ 104.100 kr.
2016
Nyttelast 30.250 kg Nettovægt 8.750 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 € ≈ 66.760 kr.
2011
Nyttelast 32.457 kg Nettovægt 9.543 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
13.950 € ≈ 104.100 kr.
2016
Nyttelast 30.250 kg Nettovægt 8.750 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
13.950 € ≈ 104.100 kr.
2016
Nyttelast 30.250 kg Nettovægt 8.750 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 € ≈ 66.760 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
9.950 € ≈ 74.220 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 € ≈ 66.760 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
7.950 € ≈ 59.300 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
10.950 € ≈ 81.680 kr.
2008
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.200 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 € ≈ 66.760 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 € ≈ 66.760 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
10.950 € ≈ 81.680 kr.
2012
Nyttelast 30.400 kg Nettovægt 8.600 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
6.950 € ≈ 51.840 kr.
2013
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
9.950 € ≈ 74.220 kr.
2013
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren