Gray & Adams Thermo king SLX Spectrum, Mono Temp , single temp drum brakes BP sættevogn thermo
PDF
Del
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Er du interesseret i reklamen?
1/17
PDF
Del
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
8.950 €
Nettopris
≈ 66.750 kr.
Kontakt sælgeren
Mærke:
Gray & Adams
Model:
Thermo king SLX Spectrum, Mono Temp , single temp drum brakes BP
Type:
sættevogn thermo
År:
2012-06
Første registreringsdato:
2012-06-01
Nyttelast:
30.000 kg
Nettovægt:
9.000 kg
Totalvægt:
39.000 kg
Sted:
Nederlandene SLIEDRECHT6501 km fra dig
Oprettelsesdato:
mere end en måned
Identifikationsnummer på forhandlerinventar:
20625
Beskrivelse
Hovedmål:
14,05 m × 2,6 m × 4 m
Karosseri
Karosserimål:
13,4 m × 2,49 m × 2,6 m
Bagdøre:
Aksler
Mærke:
BPW
Antal aksler:
3
Første aksel:
385 65 R 22,5
Anden aksel:
385 65 R 22,5
Tredje aksel:
385 65 R 22,5
Bremser
ABS:
Fjerninspektion
Tilstand
Tilstand:
brugte
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sælgerens kontaktoplysninger
Abonner på sælger
Arjan
+31 6 132...
Vis
+31 6 13259809
Adresse
Nederlandene, Sydholland, 3361AP, SLIEDRECHT, Rivierdijk 2c
Lokal tid hos forhandleren:
00:33 (CET)
Send besked
Sælgerens kontaktoplysninger
Spørg sælgeren
PDF
Del
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
8.950 €
≈ 66.750 kr.
2012
Nyttelast
30.000 kg
Nettovægt
9.000 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 €
≈ 66.750 kr.
2012
Nyttelast
30.000 kg
Nettovægt
9.000 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 €
≈ 66.750 kr.
2012
Nyttelast
30.000 kg
Nettovægt
9.000 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 €
≈ 66.750 kr.
2014
Nyttelast
31.050 kg
Nettovægt
8.950 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 €
≈ 66.750 kr.
2015
Nyttelast
31.050 kg
Nettovægt
8.950 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 €
≈ 66.750 kr.
2015
Nyttelast
31.050 kg
Nettovægt
8.950 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 €
≈ 66.750 kr.
2011
Nyttelast
30.000 kg
Nettovægt
8.950 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
9.950 €
≈ 74.210 kr.
2012
Nyttelast
29.050 kg
Nettovægt
8.950 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
7.950 €
≈ 59.300 kr.
2012
Nyttelast
30.000 kg
Nettovægt
9.000 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
7.450 €
≈ 55.570 kr.
2009
Nyttelast
30.000 kg
Nettovægt
9.000 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
3.950 €
≈ 29.460 kr.
2009
Nyttelast
30.350 kg
Nettovægt
8.650 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
13.950 €
≈ 104.000 kr.
2015
Nyttelast
32.876 kg
Nettovægt
9.124 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
15.950 €
≈ 119.000 kr.
2015
Nyttelast
33.095 kg
Nettovægt
8.905 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.799 €
38.000 PLN
≈ 65.630 kr.
2012
Rumindhold
92,79 m³
Antal aksler
3
Polen, ŁYSOMICE
Kontakt sælgeren
2.750 €
≈ 20.510 kr.
1997
Nyttelast
20.540 kg
Nettovægt
9.460 kg
Antal aksler
2
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
3.950 €
≈ 29.460 kr.
2006
Nyttelast
31.600 kg
Nettovægt
10.400 kg
Antal aksler
3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Vægtykkelse: 5 mm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: moderat
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Air suspension
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Thermoking
= Remarks =
Thermoking is running but not cooling
It has several warnings in the display
Cool unit brand: Thermo King
= Dealer information =
Homepage: vis kontakter
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric
Wall thickness: 5 mm
Condition
General condition: good
Technical condition: moderate
Visual appearance: good
Other information
Cool unit make: Thermo King
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel Bremse
= Anmerkungen =
Thermoking Anlage lauft aber kuhlt nicht
Verschiedene Warnungen im Display
Kühlgerät Marke: Thermo King
= Firmeninformationen =
Homepage: vis kontakter
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wandstärke: 5 mm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: mäßig
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Αερανάρτηση
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
- Thermoking
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Thermo King
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Grosor del tabique: 5 mm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: moderado
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Suspension pneumatique
- Thermoking
= Remarques =
Le moteur Thermoking marche mais ne congele pas
Plusieurs temoigns d erreurs au display
Marque d'unité froide: Thermo King
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Épaisseur de paroi: 5 mm
Condition
État général: bon
État technique: puissant
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel remmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Thermo King
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: vis kontakter
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch
Wanddikte: 5 mm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: matig
Optische staat: goed
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Grubość ściany: 5 mm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: umiarkowanie
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Espessura da parede: 5 mm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: moderada
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Baraban
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Толщина стенки: 5 mm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: удовлетворительное
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации