Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget

PDF
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 1 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 2 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 3 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 4 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 5 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 6 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 7 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 8 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 9 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 10 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 11 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 12 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 13 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 14 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 15 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 16 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 17 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 18 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 19 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 20 - Autoline
Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget | Billede 21 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/21
PDF
Pris:
efter forespørgsel
Forhør om pris
Kontakt sælgeren
Mærke: Goldhofer
År: 2023
Første registreringsdato: 2023
Nyttelast: 47.400 kg
Nettovægt: 10.900 kg
Totalvægt: 58.500 kg
Sted: Nederlandene Mill6568 km to "United States/Columbus"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 22063
Oprettelsesdato: 16. jul. 2025
Beskrivelse
Hovedmål: 16,14 m × 2,55 m × 0,75 m
Aksler
Antal aksler: 4
Akselafstand: 6.380 mm
Styreaksel
Tvillingehjul
Tilstand
Tilstand: ny
Flere oplysninger
Farve: grå

Flere oplysninger — Ny Goldhofer STN-L 4 (225 cp 80) RM2 >>STEPSTAR sættevogn nedbygget

Dansk
Akselkonfiguration
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%

Funktionelle
Læssebagsmæk: Ja
Gulvhøjde i lastrum: 75 cm

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Our prices shown are net export per piece.
For information please call: vis kontakter (NL-GB-D)

We do our utmost to provide you with correct information of our displayed vehicles. No rights can be derived from the information shown on our website. Intermediate sales reserved.

= More information =

Axle configuration
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 4: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%

Functional
Tail lift: Yes
Height of cargo floor: 75 cm

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Financial information
Price: On request
Unsere Preise sind Nettoexportpreise pro Stück.
Für Informationen rufen Sie bitte an: vis kontakter (NL-GB-D)

Wir tun unser Möglichstes, um Ihnen korrekte Informationen über die ausgestellten Fahrzeuge zu geben. Aus den Informationen auf unserer Website können keine Rechte abgeleitet werden. Zwischenverkauf vorbehalten.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%

Funktionell
Ladebordwand: Ja
Höhe der Ladefläche: 75 cm

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Configuración de ejes
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%

Funcional
Trampilla elevadora: Sí
Altura piso de carga: 75 cm

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Configuration essieu
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%

Pratique
Trappe de chargement: Oui
Hauteur du plancher de chargement: 75 cm

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
CargoPlus banden: max. asbelasting van 10 ton bij vloerhoogte 750 mm
wielkuilen
Gieksleuf
Voertuigvoorbereiding voor montage van hydraulische (2-delige) kleppen
2 hydraulische valsteunen achter
TrailerInformationModul


Onze getoonde prijzen zijn netto export per stuk.
Voor informatie kunt u bellen: vis kontakter (NL-GB-D)

Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website.
Tussenverkoop voorbehouden.

= Bedrijfsinformatie =

Onze getoonde prijzen zijn netto export per stuk.
Voor informatie kunt u bellen: vis kontakter (NL-GB-D)

Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website. Tussenverkoop voorbehouden.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 4: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%

Functioneel
Laadklep: Ja
Hoogte laadvloer: 75 cm

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Konfiguracja osi
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Tak
Wysokość podłogi ładowni: 75 cm

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Configuração dos eixos
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%

Funcional
Monta-cargas: Sim
Altura do piso da bagageira: 75 cm

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Конфигурация осей
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: Да
Высота грузового пола: 75 cm

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Konfiguration av axlar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 4: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%

Funktionell
Baklucka: Ja
Höjd på lastgolv: 75 cm

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
Pris efter forespørgsel
2023
Nyttelast 38.300 kg Nettovægt 10.200 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Mill
Matrax B.V.
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2023
Nyttelast 46.900 kg Nettovægt 11.600 kg Antal aksler 4
Nederlandene, Mill
Matrax B.V.
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2023
Nyttelast 35.000 kg
Nederlandene, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
ny Goldhofer HYDRAULIC  DIESEL POWER PACK - 25 HP - sættevogn nedbygget ny Goldhofer HYDRAULIC  DIESEL POWER PACK - 25 HP - sættevogn nedbygget ny Goldhofer HYDRAULIC  DIESEL POWER PACK - 25 HP - sættevogn nedbygget
3
Pris efter forespørgsel
2023
Nederlandene, Amsterdam
Casteleijn Heavy Equipment
3 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2023
Nyttelast 39.520 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2023
Nyttelast 55.200 kg Hjulophæng luft/luft Nettovægt 11.300 kg Antal aksler 4
Nederlandene, Assen
De Borg Trading Company
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2022
Nyttelast 55.200 kg Hjulophæng luft/luft Nettovægt 11.300 kg Antal aksler 4
Nederlandene, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2024
Nyttelast 444.800 kg Nettovægt 40.200 kg Antal aksler 10
Nederlandene, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2024
Nyttelast 36.910 kg Nettovægt 11.090 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Mill
Matrax B.V.
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2011
Nyttelast 44.000 kg Nettovægt 11.500 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Mill
Matrax B.V.
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2024
Nyttelast 100.250 kg Nettovægt 33.750 kg Antal aksler 8
Nederlandene, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2023
Nyttelast 54.465 kg Nettovægt 16.535 kg
Nederlandene, Assen
De Borg Trading Company
11 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2023
Nyttelast 54.465 kg Nettovægt 16.535 kg Antal aksler 4
Nederlandene, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2023
Nyttelast 39.300 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2024
Nyttelast 84.000 kg Hjulophæng hydraulisk Nettovægt 19.000 kg Antal aksler 5 Skammelhøjde 1.310 mm
Nederlandene, Gendt
HERAS Trade
3 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2017
Nyttelast 39.000 kg Hjulophæng luft/luft Nettovægt 11.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2008
Nyttelast 114.500 kg Nettovægt 46.700 kg Antal aksler 8
Nederlandene, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2007
Nyttelast 29.400 kg Nettovægt 13.000 kg Antal aksler 2
Nederlandene, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 år på Autoline
Kontakt sælgeren