Jaguar Daimler Double Six Vanden Plas bil















Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger




















Aufbau: V12
Leder: doeskin
Service durchgeführt bei: 2.217km
Bitte beachten Sie: Fahrzeug befindet sich im Zoll-Lager (bei EU Import zzgl. 10% Zoll sowie 19% MwSt.)
Please note: The vehicle is in the customs warehouse (for EU imports plus 10% customs and 19% VAT)
location: 1
interior type: leather
number of doors: 4
Alte Bundesstraße 48
E-Spiegel
E-Fenster links
E-Fenster rechts
ABS (Antiblockiersystem)
Automatik
Lederausstattung
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820244!
Schweizer Import
13.532km
15.760km
18.425km
19.200km
19.209km
Dem Daimler Double Six gelang das beinahe Unmögliche
er wurde schon vor Ende der Produktion zu einem Sammlerstück. Der V12 der 1983 vorgestellten Serie III wurde von Jaguar als das exklusivste und teuerste Fahrzeug unserer Modellpalette angeboten
eine Reminiszenz an die Daimler der 30er Jahre. Die Höchstgeschwindigkeit von 230 km/h machte ihn zum damals schnellsten Viersitzer der Welt
Nachdem 1986 der XJ40 vorgestellt worden war
verblieb der Double Six im Programm auf besonderen Kundenwunsch und mit einem handgefertigten Interieur von Vanden Plas. Zur Produktionseinstellung 1992 designierte Jaguar insgesamt 1500 Fahrzeuge als ultimative Last of the Line mit ABS Bremsen und besserem Korrosionsschutz. Zu den letzten Kunden gehörte auch Königin Elisabeth II
Dieses Auto verließ unter anderem die Browns Lane in Cranberry Red Mica mit klassischer Doeskin-Lederausstattung und wurde 2017 vom Vorbesitzer aus Japan in die Schweiz exportiert
The Daimler Double Six achieved the rare feat of becoming a collectors car before production ended. Launched in 1983
the Series III V12 was designated by Jaguar as the most exclusive and expensive car in its range
evoking the rare 1930s Daimlers. The top speed of 230 km/h made it the fastest four-seater in the world
After XJ40 launched in 1986
the Double Six remained as a special-order car finished by hand with a Vanden Plas-designed interior. When production ended in 1992
Jaguar designated the final 1,500 as the ultimate last of the line with ABS brakes and better weather-proofing. Among the final customers was Queen Elizabeth II
This example was among them leaving Browns Lane in Cranberry Red Mica with classic Doeskin leather interior and was exported to Switzerland from Japan by the previous owner in 2017
Today
the Kent alloys are unmarked and all original features remain
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
tuner
roadworthy