Van Hool 20FT/30FT, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF, drum, liftaxle, Sættevogn containerchassis













































Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Sælgerens kontaktoplysninger







































- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 45%
Karosserifabrikat: Van Hoool 3B2015
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OG-37-KJ
- Air suspension
- Drumbrakes
= Remarks =
2000 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT)chassis, ABS/EBS, SAF axles with drum brakes, 1st axle is lift axle, 385/65-R22.5 tires (L: 4/13/8mm; R: 6/14/7mm), empty weight 3,950kg, max. mass: 39,000kg, Dutch registration.
= More information =
Axle configuration
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 45%
Functional
Make of bodywork: Van Hoool 3B2015
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Identification
Registration number: OG-37-KJ
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
2000 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), ABS/EBS, SAF-Achsen mit Trommelbremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, 385/65-R22,5 Reifen (L: 4/13/8mm; R: 6/14/7mm), Leergewicht 3.950kg, max. Masse: 39.000 kg, niederländische Zulassung.
= Weitere Informationen =
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 45%
Marke des Aufbaus: Van Hoool 3B2015
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OG-37-KJ
- Suspensión neumática
= Más información =
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Marca carrocería: Van Hoool 3B2015
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OG-37-KJ
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 45%
Marque de construction: Van Hoool 3B2015
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OG-37-KJ
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs mérete: 385/65 R22,5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Karosszéria gyártmánya: Van Hoool 3B2015
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Rendszám: OG-37-KJ
- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
2000 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT) chassis, ABS/EBS, SAF-assen met trommelremmen, 1e as is liftas, 385/65-R22.5 banden (L: 4/13/8mm; R: 6/14/7mm), leeggewicht 3.950kg, max. massa: 39.000kg, Nederlandse registratie.
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 45%
Merk opbouw: Van Hoool 3B2015
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OG-37-KJ
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 45%
Marka konstrukcji: Van Hoool 3B2015
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OG-37-KJ
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 45%
Marca da carroçaria: Van Hoool 3B2015
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OG-37-KJ
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 45%
Марка кузова: Van Hoool 3B2015
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OG-37-KJ
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 45%
Fabrikat av karosseri: Van Hoool 3B2015
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OG-37-KJ