Autoline » Beskadigede sættevogne » Beskadigede sættevogne thermoer » Beskadigede Chereau sættevogne thermoer » Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo »

Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo

PDF
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 1 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 2 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 3 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 4 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 5 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 6 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 7 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 8 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 9 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 10 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 11 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 12 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 13 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 14 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 15 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 16 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 17 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 18 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 19 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 20 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 21 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 22 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 23 - Autoline
Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo | Billede 24 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/24
PDF
10.950 €
Nettopris
≈ 81.750 kr.
Kontakt sælgeren
Mærke: Chereau
Model: Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h
År: 2012
Første registreringsdato: 2008-09-12
Nyttelast: 30.000 kg
Nettovægt: 9.200 kg
Totalvægt: 39.000 kg
Sted: Nederlandene SLIEDRECHT7562 km to "United States"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 21025
Oprettelsesdato: 15. apr. 2025
Karosseri
Karosserimål: 13,34 m × 2,47 m × 2,5 m
Bagdøre
Aksler
Mærke: SAF
Antal aksler: 3
Første aksel: 385 65 R 22,5
Anden aksel: 385 65 R 22,5
Tredje aksel: 385 65 R 22,5
Tilstand
Tilstand: skadet

Flere oplysninger — Beskadigede Chereau Thermoking SL400 is broken/ ist kaput, disc Scheibebremse, 250 h sættevogn thermo

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (34611 driftstimer diesel)
Vægtykkelse: 6 mm
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
- Thermoking

= Remarks =

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: vis kontakter
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (34611 operating hours diesel)
Wall thickness: 6 mm

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
- Thermoking

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: vis kontakter
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 385 65 R 22,5
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (34611 Betriebsstunden Diesel)
Wandstärke: 6 mm
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (34611 horas de funcionamiento diésel)
Grosor del tabique: 6 mm
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (34611 heures de fonctionnement diesel)
Épaisseur de paroi: 6 mm
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: vis kontakter
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Achteras 1: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (34611 draaiuren diesel)
Wanddikte: 6 mm
Merk koeleenheid: Thermo King
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (34611 godziny pracy olej napędowy)
Grubość ściany: 6 mm
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (34611 horas de funcionamento diesel)
Espessura da parede: 6 mm
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 385 65 R 22,5
Задний мост 1: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (34611 часы работы дизельное топливо)
Толщина стенки: 6 mm
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (34611 körtimmar diesel)
Väggtjocklek: 6 mm
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
11.950 € ≈ 89.210 kr.
2013
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
11.950 € ≈ 89.210 kr.
2013
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
11.950 € ≈ 89.210 kr.
2013
Nyttelast 29.050 kg Nettovægt 8.950 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 € ≈ 66.820 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
9.950 € ≈ 74.280 kr.
2014
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.950 € ≈ 66.820 kr.
2012
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
14.950 € ≈ 111.600 kr.
2013
Nyttelast 32.457 kg Nettovægt 9.543 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
7.950 € ≈ 59.350 kr.
2013
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
7.650 € ≈ 57.110 kr.
2013
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
12.950 € ≈ 96.680 kr.
2016
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2016
Nyttelast 34.410 kg Nettovægt 10.590 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Venlo
Kontakt sælgeren
14.950 € ≈ 111.600 kr.
2015
Nyttelast 30.400 kg Nettovægt 8.600 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
14.950 € ≈ 111.600 kr.
2015
Nyttelast 30.400 kg Nettovægt 8.600 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
15.950 € ≈ 119.100 kr.
2016
Nyttelast 30.250 kg Nettovægt 8.750 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
15.950 € ≈ 119.100 kr.
2017
Nyttelast 33.324 kg Nettovægt 9.600 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2014
Nyttelast 32.600 kg Nettovægt 8.400 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Lelystad
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
2009
Nyttelast 21.960 kg Nettovægt 11.040 kg Antal aksler 2
Nederlandene, Rijnsburg
Kontakt sælgeren
11.240 € 47.970 PLN ≈ 83.900 kr.
2012
Rumindhold 92,79 m³ Antal aksler 3
Polen, ŁYSOMICE
Kontakt sælgeren
5.950 € ≈ 44.420 kr.
2005
Nyttelast 30.000 kg Nettovægt 9.000 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Sliedrecht
Kontakt sælgeren
8.750 € ≈ 65.320 kr.
1999
Nyttelast 30.010 kg Nettovægt 8.370 kg Antal aksler 3
Nederlandene, Lelystad
Kontakt sælgeren