MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis

PDF
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 1 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 2 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 3 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 4 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 5 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 6 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 7 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 8 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 9 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 10 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 11 - Autoline
MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis | Billede 12 - Autoline
Er du interesseret i reklamen?
1/12
PDF
13.750 €
Nettopris
≈ 102.700 kr.
Kontakt sælgeren
Mærke: MAN
Model: 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS
År: 2000-01
Første registreringsdato: 2000-01
Kilometertal: 650.000 km
Sted: Nederlandene Rotterdam6204 km to "United States/Ashburn"
Identifikationsnummer på forhandlerinventar: 318404206
Oprettelsesdato: 30. okt. 2025
Beskrivelse
Hovedmål: 9 m × 2,5 m × 3,1 m
Drevtype: Baghjulstræk
Motor
Motorydelse: 364 HK (268 kW)
Brændstof: diesel
Antal cylindre: 6
Gearkasse
Type: manuelt gear
Aksler
Antal aksler: 4
Akselkonfiguration: 8x4
Hjulophæng: fjeder/fjeder
Tvillingehjul
Førerhus og komfort
Solskærm
Yderligere muligheder
Elruder
Multimedier
Autoradio: CD
Tilstand
Tilstand: brugte
Flere oplysninger
Farve: grøn

Flere oplysninger — MAN 32-364 CHASSIS 8X4 STEELSPRINGS lastbil chassis

Dansk
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Air Suspension Seats
- Leaf spring suspension

= Remarks =

MAN 32-364 8X4 STEELSPRINGS,MANUAL GEARBOX,MANUAL FEULPOMP

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF, Manual gearbox

Axle configuration
Front axle 1: Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
= Další možnosti a příslušenství =

- Odpružení listovými pružinami
- Vzduchová houkačka

= Další informace =

Převodovka: ZF, Manuální
Kabina: den
Přední náprava 1: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Přední náprava 2: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%; Redukce: redukce náboje
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Luftgefederte Sitze
- Lufthorn

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κόρνα αέρα
= Más opciones y accesorios =

- Asientos con suspensión neumática
- Bocina de aire
- Suspensión

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF, Cambio manual

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Corne de l'air
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF, Commande manuelle

Configuration essieu
Essieu avant 1: Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Zračna sirena
= További opciók és tartozékok =

- Légkürt
- Rugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Sebességváltó
Sebességváltó: ZF, Kézi

Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Első tengely 2: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Avvisatore acustico pneumatico
- Sospensione balestra

= Ulteriori informazioni =

Trasmissione: ZF, Manuale
Cabina: giorno
Asse anteriore 1: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse anteriore 2: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%; Riduzione: riduzione del mozzo
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchthoorn

= Bijzonderheden =

MAN 32-364 8X4 BLADGEVEERD,MANUAL DIESEL POMP

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Vooras 1: Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Bladfjæring
- Lufthorn
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
= Opções e acessórios adicionais =

- Buzina de ar comprimido
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Передний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Odpruženie listovými pružinami
- Vzduchová húkačka

= Ďalšie informácie =

Prevodovka: ZF, Manuálne
Kabína: deň
Predná náprava 1: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Predná náprava 2: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%; Redukcia: redukcia náboja
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF, Manuell

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Framaxel 2: Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Havalı korna
- Yaprak yaylı süspansiyon
Vigtigt
Dette tilbud er kun til information. Indhent nærmere oplysninger hos sælgeren.
Købstips
Sikkerhedstips
Bekræftelse af sælger

Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.

Priskontrol

Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.

Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.

Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.

Tvivlsom forudbetaling

Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.

Varianter af denne form for svinder omfatter:
  • Overførsel af forudbetalingen til kortet
  • Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
  • Overførsel til mellemmandens konto
  • Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
  • Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
  • Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
  • Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
  • Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
Fandt du et svindelnummer?
Giv os besked
Sikkerhedstips
PDF
Sælger du maskiner eller køretøjer?
Det kan du gøre hos os!
Lignende reklamer
13.750 € ≈ 102.700 kr.
Lastbil chassis
2000
642.000 km
Motorydelse 364 HK (268 kW) Euro Euro 2 Brændstof diesel Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Rotterdam
Sprengelmeijer Trucks B.V.
21 år på Autoline
Kontakt sælgeren
13.200 € ≈ 98.580 kr.
Lastbil chassis
1999
934.000 km
Motorydelse 409 HK (301 kW) Euro Euro 2 Brændstof diesel Nyttelast 17.770 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Meerkerk
Engel Trucks B.V.
12 år på Autoline
Kontakt sælgeren
25.000 € ≈ 186.700 kr.
Lastbil chassis
2000
353.614 km
Euro Euro 2 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
21 år på Autoline
Kontakt sælgeren
14.750 € ≈ 110.200 kr.
Lastbil chassis
2003
813.824 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 3 Brændstof diesel Nyttelast 25.000 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Susteren
Stedefra
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
11.000 € ≈ 82.150 kr.
Lastbil chassis
2001
510.293 km
Motorydelse 409 HK (301 kW) Euro Euro 2 Brændstof diesel Nyttelast 14.880 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Susteren
Stedefra
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
14.900 € ≈ 111.300 kr.
Lastbil chassis
2004
480.788 km
Motorydelse 557 HK (409 kW) Euro Euro 3 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4
Nederlandene, Vuren
Kontakt sælgeren
11.950 € ≈ 89.240 kr.
Lastbil chassis
2003
757.970 km
Motorydelse 409 HK (301 kW) Euro Euro 3 Brændstof diesel Nyttelast 17.340 kg Akselkonfiguration 8x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Meerkerk
De Ruyter Trucks
16 år på Autoline
Kontakt sælgeren
11.000 € ≈ 82.150 kr.
Lastbil chassis
1999
Brændstof diesel Nyttelast 17.000 kg Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Susteren
Stedefra
14 år på Autoline
Kontakt sælgeren
Pris efter forespørgsel
Lastbil chassis
1998
593.794 km
Motorydelse 460 HK (338 kW) Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4
Nederlandene, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
13.000 € ≈ 97.080 kr.
Lastbil chassis
2016
750.000 km
Motorydelse 440 HK (323 kW) Euro Euro 6 Akselkonfiguration 6x2
Nederlandene, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
21 år på Autoline
Kontakt sælgeren
13.900 € ≈ 103.800 kr.
Lastbil chassis
2000
455.055 km
Motorydelse 360 HK (265 kW) Euro Euro 2 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng luft/luft
Tyskland, Bovenden
Gassmann GmbH
12 år på Autoline
Kontakt sælgeren
12.950 € ≈ 96.710 kr.
Lastbil chassis
2001
931.471 km
Motorydelse 280 HK (206 kW) Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Mook
Harry Vloet b.v.
5 år på Autoline
Kontakt sælgeren
13.500 € ≈ 100.800 kr.
Lastbil chassis
2014
526.462 km
Motorydelse 250 HK (184 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 3.617 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Saasveld
Hesselink Trucks BV
7 år på Autoline
Kontakt sælgeren
11.990 € ≈ 89.540 kr.
Lastbil chassis
1999
501.800 km
Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/fjeder
Slovakiet, Nesvady
ASCAR - SK s.r.o.
7 år på Autoline
Kontakt sælgeren
21.900 € ≈ 163.500 kr.
Lastbil chassis
2004
803.705 km
Motorydelse 409 HK (301 kW) Euro Euro 3 Brændstof diesel Nyttelast 23.260 kg Akselkonfiguration 8x4 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 år på Autoline
Kontakt sælgeren
11.500 € ≈ 85.880 kr.
Lastbil chassis
2014
879.030 km
Motorydelse 400 HK (294 kW) Euro Euro 6 Brændstof diesel Nyttelast 9.905 kg Akselkonfiguration 4x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Saasveld
Hesselink Trucks BV
7 år på Autoline
Kontakt sælgeren
9.950 € ≈ 74.310 kr.
Lastbil chassis
2000
66.000 km
Motorydelse 340 HK (250 kW) Euro Euro 3 Brændstof diesel Nyttelast 17.880 kg Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng fjeder/fjeder
Nederlandene, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakt sælgeren
12.271,01 € ≈ 91.640 kr.
Lastbil chassis
2001
336.274 km
Motorydelse 310 HK (228 kW) Euro Euro 1 Brændstof diesel Nyttelast 26.000 kg Akselkonfiguration 6x4
Bulgarien, Trud/Plovdiv
AUTO DIESEL EOOD
9 år på Autoline
Kontakt sælgeren
17.900 € ≈ 133.700 kr.
Lastbil chassis
2019
632.032 km
Motorydelse 500 HK (368 kW) Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng luft/luft
Nederlandene, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
18 år på Autoline
Kontakt sælgeren
7.950 € ≈ 59.370 kr.
Lastbil chassis
2003
117.621 km
Motorydelse 280 HK (206 kW) Euro Euro 3 Brændstof diesel Akselkonfiguration 6x2 Hjulophæng fjeder/luft
Nederlandene, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
6 år på Autoline
Kontakt sælgeren